مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم در گفتگو با دفاع‌پرس:

موجودیت کشور وابسته به وجود سپاه است

حجت‌الاسلام علی لقمانپور گفت: طبق فرموده حضرت امام (ره) که اگر سپاه نبود، کشور هم نبود، باید گفت که موجودیت و امنیت و استواری کشور وابسته به وجود سپاه است.
کد خبر: ۳۷۹۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۰ - 13January 2020

موجودیت کشور وابسته به وجود سپاه استحجت‌الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در سانحه سقوط هواپیمایی اوکراینی اظهار داشت: ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته و در همه این سال‌ها نیرو‌های مسلح بخصوص سپاه پاسداران با تبعیت از فرماندهی معظم کل قوا، نقش بسزایی در تامین امنیت کشور داشته‌اند.

وی افزود: این روز‌ها تخریب وسیعی علیه نیروی ارزشی و ولایتمدار سپاه در حال انجام است که هم شیرینی حماسه پرشور مردم در تشییع باشکوه ده‌ها میلیونی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را تلخ کند و هم از تاثیر سیلی محکم هوافضای سپاه در حمله موشکی به پایگاه آمریکایی عین الاسد بکاهد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم تاکید کرد: همواره و بخصوص این روز‌ها باید نگاهمان به رهنمود‌های امامین انقلاب باشد تا دشمن نتواند ذره‌ای به ابهت نیرو‌های مسلح در پاسداری از مرز‌های آسمانی، زمینی و دریایی کشور خدشه وارد نماید.

وی با یادآوری جمله معروف حضرت امام (ره) که فرمودند «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود»، خاطرنشان کرد: سپاه در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب و کمک به محرومان حضور داشته و نباید اجازه دهیم دشمنان کشور از وضعیت پیش آمده سوء استفاده نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها