سرهنگ فرج‌زاده:

محور مقاومت قدرتمندتر از گذشته به راهش ادامه می‌دهد

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: شهادت سردار سلیمانی و ابومهندس نشان داد که مردم ایران و عراق همیشه کنار هم بوده و محور مقاومت قدرتمندتر از گذشته به راهش ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۳۷۹۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ - 15January 2020

محور مقاومت قدرتمندتر از گذشته به راهش ادامه می‌دهد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ دوم پاسدار حسین فرج‌زاده، جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب، امروز در مراسم  یادواره شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای روستای خزینه جدید این شهرستان با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی موجب اتحاد وهمدلی مردم ایران شد، اظهار داشت: ایجاد وحدت برخلاف تصور دشمنان بود چرا که آنها فکر می‌کردند به شهادت رساندن سردار سلیمانی موجب ایجاد تفرقه در کشور خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در ماه‌های اخیر دشمن با جوسازی‌های رسانه‌ای سعی داشت تا به گونه‌ای القا کند که مردم عراق از مردم ایران جدا شده و مسیر دیگری را در پیش خواهند گرفت، افزود: اما شهادت سردار سلیمانی و ابومهندس نشان داد که مردم ایران و عراق همیشه کنار هم بوده و محور مقاومت قدرتمندتر از گذشته به راهش ادامه خواهد داد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی در نهایت ناجوانمردی و ترس دشمنان انجام شد، ادامه داد: سردار سلیمانی همیشه به دنبال شهادت بود و با این شهادت به آرزوی دیرینه خود رسید و ما نیز پس از وی باید راهش را ادامه داده و تا خروج آمریکا از منطقه و در نهایت نابودی رژیم صهیونیستی این راه مبارزه و ایستادگی ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه مردم باید با انجام وظیفه و حضور پرشور در انتخابات، نقشه‌های دشمنان برای ایجاد تفرقه در کشور را خنثی کنند، تصریح کرد: شهدا حق بزرگی بر گردن همه مردم ایران دارند و بر همگان لازم است در راه حفظ ارزش‌های شهدا و انقلاب نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

سرهنگ فرج‌زاده در پایان ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) شهید راه ولایت است و شهدا نیز با الگو گرفتن از این بانوی بزرگوار در راه ولایت ‌فقیه جان خویش را نثار کردند که در عصر حاضر سردار سلیمانی نمونه‌ای از این شهدا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار