وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

رهنمود‌های حضرت امام خامنه‌ای همواره چراغی هدایتگر برای مردم و مسوولان است

سیدمحمد حسینی گفت: زمان حمله رژیم آل سعود به یمن نیز به یاد داریم که رهبر معظم انقلاب اسلامی در نمازجمعه شرکت و پیش‌بینی کردند که این تهاجم با شکست رو به‌رو خواهد شد و عربستان و حامیانش راه به جایی نخواهد برد.
کد خبر: ۳۷۹۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۴ - 16January 2020

///سیدمحمد حسینی دبیر کل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، در خصوص اهمیت حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه پس از هشت سال اظهار داشت: هرگاه که فضای کشور به واسطه دشمنی‌های آشکارا و پنهان دولتمردان آمریکایی با جمهوری اسلامی دچار التهاب شد،‌ حضرت امام خامنه‌ای با درایت، بصیریت و با توجه به شناخت کاملی که از تمام نقشه‌ها و توطئه‌های بدخواهان داخلی و خارجی جمهوری اسلامی دارند، مقتدرانه به میدان آمدند و با جهت‌دهی به مسوولان، مردم و حتی امت اسلامی تمام فتنه‌های استکبار جهانی را باطل کردند.

این مقام مسوول با اشاره به اقدامات خصمانه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در سال 88 که کوشیدند تا انتخابات ریاست جمهوری که مصداق مردم‌سلاری در کشورمان محسوب می‎شود را حربه‌ای برای ضربه‌زدن به نظام و انقلاب اسلامی ضربه کنند، افزود: مهم‌ترین عاملی که در آن سال منجر به درهم کوبیدن نقشه‌های ضد ایرانی سران فتنه‌گر غربی و هم‌چنین افزایش وحدت و انسجام میان مردم شد، رهنمودهای حضرت امام خامنه‌ای بود. در واقع بیانات ایشان همواره همچون چراغی هدایتگر برای مردم و مسوولان است که راه حق را از مسیر باطل تمیزی می‌دهد.

وی ادامه داد: در زمان حمله رژیم آل سعود به یمن نیز به یاد داریم که رهبر معظم انقلاب اسلامی در نمازجمعه شرکت و پیش‌بینی کردند که این تهاجم با شکست رو به‌رو خواهد شد و عربستان و حامیانش راه به جایی نخواهد برد.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه به واسطه رخدادهای غیرمترقبه اخیر که منجر به ماتم و اندوهگین شدن ملت ما شد، افزود: شهادت حاج قاسم سلیمانی علاوه بر اینکه غم جانکاهی بر دل مردم گذاشت، منجر به تحولی عظیم مبنی بر افزایش وحدت میان امت اسلامی در سراسر جهان شد؛ در حقیقت به اوج رسیدن انسجام کشورهای مسلمان‌نشین در جهت دشمن‌شناسی، دشمن‌ستیزی و اقدام قاطع برای خروج کامل نظامیان آمریکایی از منطقه خون‌بهای حاج قاسم سلیمانی است.

حسینی با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی امید مردم بی‌پناه عراق و سوریه و هم‌چنین محبوب دل‌های ملت ما بود، گفت: اکنون که به واسطه شهادت حاج قاسم سلیمانی داغدار هستیم برای تسکین این داغ بزرگ شایسته است که سخن امام راحل در وصف حاج آقا مصطفی را به یاد بیاوریم؛ آنجا که امام پس از دریافت خبر شهادت حاج آقا مصطفی،‌ فرمودند‌ «این از الطاف خفیه الهی است»؛ در واقع همین خفیه الهی بود که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی پس از گذشت مدت زمان کوتاهی بعد از به شهادت رسیدن حاج آقا مصطف شد.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: شهادت سردار سلیمانی تحول و انقلابی عظیم را در منطقه و حنی فرامنطقه به ارمغان آورد؛ حضور گسترده مردم در مراسم باشکوه تشییع پیکر مطهر ایشان منجر به نمایش گذاشته شدن پشتیبانی مردم از ولایت فقیه و همچنین در خارج از کشورمان اوج وحدت و همدلی مردم و مسوولان را به نمایش گذاشت.

این مقام مسوول با تاکید بر اینکه منهدم کردن پایگاه عین‌الاسد توسط پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به اقدام وقیحانه سران آمریکایی، استکبار جهانی را در جهان ذلیل کرد، گفت: متاسفانه سانحه هوایی اخیر که منجر به اضافه شدن داغی دیگر بر داغ شهادت حاج قاسم سلیمانی بر دل‌هایمان شد، باعث شد تا بدخواهان انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور بکوشند تا این دستاورد عظیم پاسداران انقلاب اسلامی را از افکار عمومی ربوده و با حاشیه‌سازی بر طبل ناآرامی‌ها و اعتراضاتی که جز اصل نظام و انقلاب اسلامی را نشانه گرفتن، معنا و مفهومی ندارد، فضای کشور را ملتهب کنند.

وی با توجه به حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در نمازجمعه پس از هشت سال اظهار داشت: انتظار می‌رود که حضرت امام خامنه‌ای با شفاف‌سازی و تحلیل صحیح و صریحشان تمام رخدادهای اخیر را برای ملت حقیقت جو و بصیر کشورمان مطرح کرده و بار دیگر تمام فتنه‌های دشمنان اسلام و قرآن که هدفی جز سرنگون کردن پرچم اسلام در کشورمان ندارند را خنثی کنند. 

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار