امام جمعه کنگان:

ملت هرگز خدمت سپاه را فراموش نمی‌کند/ تضعیف شورای نگهبان خیانت به اصل نظام است

حجت‌الاسلام «محمود محمودی» گفت: دشمن بداند ملت قدرشناس و بزرگ ایران هرگز خدمت سپاه پاسداران را فراموش نخواهد کرد.
کد خبر: ۳۷۹۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳ - 17January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «محمود محمودی» امام جمعه کنگان در اجتماع نمازگزاران این شهر به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم و نیز دیدار امیر قطر با ایشان اشاره کرد و با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی زمینه اضمحلال آمریکای جنایتکار را بیش از پیش فراهم  کرده است، اظهار داشت: شهادت سپهبد سلیمانی و همرزمانش زمینه تحقق اخراج آمریکایی‌های جنایتکار و متجاوز از منطقه را به عنوان خواست عموم ملت‌های منطقه فراهم کرده است.

 امام جمعه کنگان تأکید کرد: شهادت مظلومانه سردار سلیمانی زمینه  اضمحلال آمریکا را سرعت بخشید.

حجت‌الاسلام محمودی با تسلیت حادثه دلخراش سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: علت اصلی این حادثه شرارت‌های آمریکا در منطقه است.

وی به فرصت‌طلبی فتنه‌گران و جوسازی علیه سپاه اشاره و بیان کرد: جای تعجب است که این افراد چرا در روزهای اول داغدار نبودند و شمعی روشن نکردند!  ادعای دلسوزی آن‌ها یادآور «دایه مهربانتر از مادر» است.

خطیب نماز جمعه کنگان یادآورشد: حضور سفیر خیره‌سر و گستاخ انگلیس خبیث در تجمعات مقابل دانشگاه و ترک کشور نشان‌دهنده تلاش آن‌ها برای گرفتن انتقام از سپاه و تخریب چهره مبارز، انقلابی و خدوم سردار شجاع اسلام، سردار حاجی زاده بود.

محمودی افزود: دشمن بداند ملت قدرشناس و بزرگ ایران هرگز خدمت سپاه پاسداران را فراموش نخواهد کرد.

وی عنوان کرد: تردیدی نیست که خطای انسانی رخ داده و این موضوع در برخی کشورها مسبوق به سابقه بوده است که البته در عین حال دستگاه قضایی با دقت و عدالت مسئله را پیگیری می‌کند.

امام جمعه کنگان در ادامه با تسلیت ایام فاطمیه افزود: دین‌مداری ولایت‌مداری دو اصل مهم و زیربنای زندگانی بزرگ بانوی عالم هستی بود.

محمودی به موضوع اعلام تایید و یا رد صلاحیت ها توسط شورای نگهبان و شبهه‌افکنی برخی رجال سیاسی در این زمینه اشاره و بیان کرد: برخی افراد که ادعا کردند شورای نگهبان جناحی عمل می کند، پاسخ دهند زمانی که در مجلس دهم و برخی دوره های ریاست جمهوری، صلاحیت کاندیدای مورد نظرشان تایید شد، چرا آن موقع این مطالب را مطرح نمی کردند.

وی افزود: گرچه  اعضای هیات نظارت معصوم نیستند، اما امروز بهترین و متقن‌ترین راه برای بررسی صلاحیت‌ها شورای نگهبان است و تضعیف شورای نگهبان خیانت به اصل نظام، انقلاب و فقهای شورای نگهبان است.

 خطیب جمعه کنگان به مسئله سیل در برخی استان‌های کشور به‌ویژه سیستان و بلوچستان و ایجاد مشکلات، مشقّات و خسارات فراوان در مناطق سیل‌زده گفت: آحاد مردم و مسئولان بایستی با همت مضاعف و کار جهادی و استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی به کمک مردم عزیز سیستان و بلوچستان بشتابند و اجازه سوء استفاده به دشمن در کمین نشسته‌ای را که تلاش می‌کند مردم را به نظام بدبین کند و اختلاف قومی راه بیاندازد، ندهند.

محمودی با قدردانی از عوامل برگزاری کنگره سرداران و بیش از ۲ هزار شهید استان بوشهر با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران و بیان فرازهایی از سخنان سردار سلامی یادآور شد: یادواره‌های شهدا فرهنگ جهاد و شهادت را در جامعه احیا می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار