ششمین همایش مدیریت ریسک و بیمه برگزار می‌شود

ششمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد فناوری اطلاعات در صنعت بیمه امروز (۲۹ دی) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۰۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸ - 19January 2020

ششمین همایش مدیریت ریسک و بیمه برگزار می شودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، این همایش با حضور جمعی از مدیران عامل، معاونان و مدیران شرکت‌‌های بیمه و پژوهشکده بیمه و نیز جمعی از مدیران سازمان تامین‌اجتماعی و مجموعه‌های تابعه آن و فعالان عرصه اقتصادی، استادان و دانشجویان رشته‌های بیمه و مالی و مدیران، کارکنان و نمایندگان شرکت برپا می‌شود.

در این همایش دبیر همایش، مدیرعامل بیمه کوثر، مدیرعامل و جانشین سازمان تامین اجتماعی، رئیس پژوهشکده بیمه، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه‌کوثر و نیز صاحب‌نظران و استادان برجسته سخنرانی می‌کنند.

همچنین مقالات «تاثیر مدیریت ریسک جامع  بر مزیت رقابتی با در نظر گرفتن نقش تعدیل‌گری زیرساخت و استراتژی فناوری اطلاعات» (مطالعه موردی: شعب بیمه ایران در شهر تهران (مهدی یوسفی، ساناز ترابی)؛ «به‌کارگیری تکنیک‌های سنجش ‌از دور در مدیریت ریسک بیمه‌های کشاورزی» (هادی شمس اسفندآبادی، دکتر محسن قمری اصل) و «بررسی میزان تاثیر مولفه‌های نوآوری بازخدماتی، به‌منظور پیاده‌سازی آن در صنعت بیمه») مطالعه موردی شرکت بیمه ملت (محسن بزرگ‌زاده خالدآبادی- نجمه ملائی- اسماعیل بحیرائی- علی شهبازی) در این همایش برگزیده شده است.

در مراسم اختتامیه همایش از نویسندگان مقالات منتخب تقدیر به‌ عمل می‌آید و به‌ رسم یادبود تندیس همایش، لوح تقدیر و هدایایی به آن‌ها اهدا می‌شود. 

منبع: خبرگزاری موج

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار