نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

موفقیت ایران در حمله به پایگاه‌های آمریکا مرهون پیشرفت نظامی و موشکی کشور است

حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» با اشاره به حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران به پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق، گفت: اگر ما به تکنولوژی پیشرفته نظامی، الکترونیکی و موشکی دست نیافته بودیم به طور قطع پیروز میدان نمی‌شدیم.
کد خبر: ۳۸۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲ - 20January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد امروز در آیین تجلیل از نخبگان علمی شاهد و ایثارگر کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: امروز افتخارات بسیاری نصیب کشور ما شده که این مجد و عظمت مرهون تلاش و فداکاری انسان‌هایی است که خوب می‌فهمند، خوب می‌نویسند، خوب کار می‌کنند و خوب ایثار  می‌‌کنند.

وی با بیان اینکه مدیریت صحیح این نظام در ابعاد مختلف و با آرمان‌های الهی و جهانی احتیاج به زحمت عالم دانشمند و نخبه علمی دارد، افزود: امروز در هر جامعه و کشوری که علم رشد کرده، قدرت هم رشد کرده و در هر جامعه‌ای که علم دچار عقب‌گرایی شده، آن جامعه یک جامعه حقیر سلطه‌پذیر شده و زیر چکمه‌های استعمار و استکبار قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران به پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق، گفت: اگر ما به تکنولوژی پیشرفته نظامی، الکترونیکی و موشکی دست نیافته بودیم به طور قطع پیروز میدان نمی‌شدیم.

حسینی عنوان کرد: دشمنان ما همیشه تلاش دارند که منطقه‌ ما را عاری از علم و دانش و فکر ما را عاری از رشد علمی نگه دارند تا ما را دچار تحقیر علمی کنند و خاصیت استکبار همین است.

وی تاکید کرد: در مقابل ما، دشمنی قسم‌خورده قرار دارد که به علم و تکنولوژی دست یافته و ما اگر می‌خواهیم از آرمان‌ها و عزت و شرفمان حفاظت کنیم راهی جز پیشرفت علمی نداریم. 

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه بالاترین قدرت و زیربنایی‌ترین پیشرفت‌ها در ابعاد مختلف قدرت علمی است، عنوان کرد: برخی تلاش می‌کنند که نظام اسلامی را جیره‌خوار علمی دیگران قرار دهند اما امروز در سه ساعت قدرت علمی ما برتری خود را اعلام کرد و قدرت پوشالی و هیمنه آمریکا را در خود شکست که این مهم به برکت علم کسانی بود که دلداده انقلاب بودند.

حسینی بیان داشت: در کنار رشد علمی اگر رشد اخلاق شکل نگرفت علمی که باید مهد خدمت و پیشرفت انسان شود همان علم به انسان خیانت می‌کند و قتلگاه او می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار