حجت‌الاسلام علی‌اکبری در همایش «نسل آفتاب»:

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان یک انجمن شهید پرور است

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان یک انجمن شهید پرور است که مسیر آن همان مسیر حماسی و انقلابی و فراهم آوردن فرصتی مناسب برای نقش آفرینی بچه‌های انقلاب در محیط مدرسه است.
کد خبر: ۳۸۰۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ - 21January 2020

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان یک انجمن شهید پرور استبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «حاج علی اکبری» رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور صبح امروز در همایش «نسل آفتاب» ویژه پاسداشت چهلمین سالگرد تاسیس انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اظهار داشت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان یک انجمن شهیدپرور است که مسیر آن همان مسیر حماسی و انقلابی و فراهم آوردن فرصتی مناسب برای نقش آفرینی بچه‌های انقلاب در محیط مدرسه است.

وی گفت: این اتحادیه یک تشکل امین است که در ۴۰ سال گذشته توانسته خوش‌نام، دارای افق‌های بلند یک حرکت متین را به‌دور از بازی‌های سیاسی شکل دهد و برخط و صراط الهی طی طریق کند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور عنوان کرد: گام اول این مسیر با عشق و ایمان برداشته شد و امروز در آغاز گام دوم هستیم که انشالله با پشتوانه این تجربیات، صفا، ایمان و عمل صالح در مسیر طی شده بتوانیم گام دوم را براساس بیانیه گام دوم مبتنی بر بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم برداریم.

حاج علی اکبری تاکید کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در این سال‌ها با مجموعه بسیج برادرانه‌وار در مدارس همکاری داشته‌اند که این مسیر را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار