نماینده جنبش مقاومت اسلامی نیجریه:

شهادت سردار سلیمانی موجب اتحاد مسلمانان شد

جومای احمد کاروفی گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی موجب اتحاد میان امت اسلام شد، زیرا زمانی‌که ایشان زنده بود با نوع فعالیت‌شان و شخصیت خوبی که داشتند موجب شد مسلمانان خاورمیانه و کشور‌های عربی یک دل و متحد شوند.
کد خبر: ۳۸۰۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ - 21January 2020

شهادت سردار سلیمانی موجب اتحاد مسلمانان شدبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، جومای احمد کاروفی نماینده جنبش مقاومت اسلامی نیجریه که مادر پنج شهید است، در دومین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی با محوریت تروریسم دولتی آمریکا و انتقام سخت که صبح امروز (سه‌شنبه) در مرکز فرهنگی ۱۳ آبان برگزار شد، اظهار داشت: زمانی‌که در نیجریه بواسطه دفاع از شیخ زکزاکی توسط دولت مورد حمله قرار گرفتیم دچار مجروحیت شدم؛ لذا بواسطه این‌ مجروحیت با هماهنگی‌ دفتر رهبری برای ادامه درمان به ایران آمدم که در بیمارستان توفیق شد، در ملاقاتی که سردار سلیمانی از بنده داشتند، با وی از نزدیک آشنا شوم.

وی‌ افزود: در روزگاری که دولت، ما را به عنوان تروریسم خطاب می‌کرد، متوجه شدیم که خانواده ما ایران و ملت‌های اسلامی هستند.

نماینده جنبش مقاومت اسلامی نیجریه با اشاره به اینکه نمونه‌هایی از اقدامات تروریستی دولت آمریکا را می‌توان در تمام ملت‌ها یافت، ادامه داد: امروز شیطان بزرگ که نماد آن دولت آمریکا است، مصرانه به کار خود در اقصی نقاط جهان ادامه می‌دهد.

جومای احمد کاروفی تصریح کرد: سردار سلیمانی و همراهانش نماد جبهه حق بودند؛ زیرا هرجا فریاد مظلومی شنیده می‌شد از مسلمان و غیر مسلمان مانند ایزدی‌ها و مسیحی‌ها به یاری آن‌ها می‌شتافتند.

وی با تاکید بر اینکه هر فرد آزاده‌ای باید آماده فداکاری در راه دفاع از حق باشد، تصریح کرد: باید برای اسلام آماده اهدای جان باشیم و بدانیم که خدا شرایط را به‌گونه‌ای فراهم می‌کند که سرنوشتی همچون سردار سلیمانی و همرزمانشان نصیب‌مان شود.

جومای احمد کاروفی با اشاره به اینکه دولت ما و آمریکا و رژیم صهیونیستی دریافتند تنها کسی که می‌تواند اسلام ناب را در نیجریه بر پا کند شیخ زکزاکی است؛ لذا درصدد آسیب رساندن به وی برآمدند، عنوان‌کرد: شهادت قاسم سلیمانی موجب اتحاد میان امت اسلام شد، زیرا زمانی‌که ایشان زنده بود با نوع فعالیت‌شان و شخصیت خوبی که داشتند موجب شد مسلمانان خاورمیانه و کشور‌های عربی یک دل و متحد شوند.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار