غبارروبی و تعویض پرچم مزار شهدای عملیات کربلای 5

در آستانه سالروز عملیات شهدای کربلای پنج، صبح امروز شهدای این عملیات غبارروبی و پرچم این قبور مطهر تعویض شد.
کد خبر: ۳۸۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵ - 08January 2015

غبارروبی و تعویض پرچم مزار شهدای عملیات کربلای 5

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، در آستانه سالروز عملیات شهدای کربلای پنج مزار شهدای این عملیات غبارروبی و پرچم این قبور مطهر تعویض شد.

این برنامه با مشارکت سپاه حضرت رسولالله صلیاللهعلیهوآله و خانه شهید گلزار شهدای تهران و با حضور خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران امروز چهارشنبه ۱۷ دیماه با قرائت زیارت عاشورا در جوار مزار این شهیدان والامقام در قطعات ۲۹، ۴۰ و ۵۳ برگزار شد.

خانواده شهدا و ایثارگران با حضور بر سر مزار شهدای کربلای پنج و مشارکت در غبارروبی و تعویض پرچم این قبور مطهر بار دیگر با این شهدا تجدید میثاق کردند.

این گزارش حاکیست، به مناسبت فرارسیدن سالروز عملیات کربلای ۵ و بزرگداشت شهدای این عملیات مراسمی امروز پنجشنبه ۱۸ دیماه در شب میلاد حضرت رسول اکرم(صلیالله علیه و آله) و امام جعفر صادق (علیهالسلام) با حضور خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران برگزار خواهد شد.

بزرگداشت شهدای علمیات کربلای پنج ساعت ۱۴:۳۰ جنب یادمان شهدای لشکر ۲۷ محمدرسولالله (صلیالله علیه و آله) در قطعه ۴۰ گلزار شهدا برگزار میشود.

در این مراسم خاطرهگویی و روایتگری عملیات کربلای ۵ نیز انجام میشود. در حاشیه این مراسم، مزار شهدای عملیات کربلای پنج با حضور خانواده شهدا و ایثارگران گلباران میشود تا تجدید میثاقی دوباره با این شهدا صورت پذیرد.

این مراسم با مشارکت سپاه حضرت رسول (صلیاللهعلیهوآله)، سپاه سیدالشهدا (علیه السلام)، بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ ، مرکز فرهنگی گلزار شهدا(خانه شهید) وسازمان بهشت زهرا(سلام الله علیها) برگزار میشود.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها