حجت‌الاسلام نوروزی:

مذاکره با عربستان تنها بعد از توقف تروریست‌پروری ریاض امکان‌پذیر است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: عربستان با پیشنهاد مذاکره با ایران در تلاش برای خروج خود از انزوا در منطقه است و با طرح پیش‌شرط در واقع دستورات ارباب خود، آمریکا را اجرا می‌کند.
کد خبر: ۳۸۰۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷ - 23January 2020

مذاکره با عربستان تنها بعد از توقف تروریست‌پروری ریاض امکان‌پذیر استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام حسن نوروزی در واکنش به پیش‌شرط‌های وزیر خارجه عربستان برای مذاکره با ایران اظهار داشت: جمهوری اسلامی قصد مذاکره با عربستان و یا برقراری روابط با این کشور را ندارد که آنها برای ما پیش شرط می‌گذارند.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: هرگاه عربستان از پرورش تروریست‌های داعش و طالبان دست برداشت می‌تواند برای مذاکره اقدام کند.

وی افزود: سعودی‌ها تصور می ‌ترامپ موعود الهی و منجی عالم است و می‌تواند به آنها کمک کند از این رو گوش به فرمان آمریکایی‌ها بوده و به دستور آنها در دانشگاه مدینه تروریست تربیت و به کشورهای دیگر اعزام می‌کنند.

نوروزی در ادامه با بیان اینکه دلارهای نفتی عربستان صرف پرورش تروریست‌های تکفیری به دستور آمریکایی‌ها می‌شود، اظهار داشت: عربستان نائب آمریکا در منطقه شده است.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان پیشنهاد مذاکره با ایران از سوی عربستان را تبلیغات و فرافکنی دانست و خاطرنشان کرد: اقدامات عربستان در منطقه آنچنان منجر به انزوای آنها شده است که اکنون از هر طریقی قصد دارند خود را از این انزوا خلاص کنند و تصور می‌کنند با پیشنهاد مذاکره به ایران البته با رعایت مفاد مدنظر اربابان خود یعنی پیش شرط‌های تکراری، می‌توانند خود را از این گوشه‌گیری نجات دهند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار