استقبال جامعه قرآنی از انتصاب مدیر جوان در دارالقرآن امام علی (ع)

جمعی از داوران بین‌المللی قرآن کریم و شرکت‌کنندگان مسابقات و رتبه‌های برتر قرآنی از انتصاب مدیر جوان در دارالقرآن امام علی (ع) تقدیر کردند.
کد خبر: ۳۸۰۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴ - 23January 2020

///به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، جمعی از داوران بین‌المللی قرآن کریم و شرکت‌کنندگان مسابقات و رتبه‌های برتر قرآنی از انتصاب مدیر جوان در دارالقرآن امام علی (ع) تقدیر کردند.

در این یاداشت آمده است:

«رهبر معظم انقلاب اسلامی: «در مدیریّت هم هر جا جوان‌ها باشند، مدیریّت، مدیریّت بانشاط‌تری خواهد بود و توصیه ما این است که در مدیریّت های مختلف، جوان‌ها بیشتر به کار گرفته بشوند و بیشتر مورد استفاده قرار بگیرند»

جمعی از داوران بین‌المللی قرآن کریم و شرکت‌کنندگان مسابقات و رتبه‌های برتر قرآنی ضمن قدردانی از خدمات چندین ساله‏ محمد انصاری، به ساحت مقدس قرآن کریم، از شایسته سالاری و جوانگرایی در مدیریت جدید دارالقرآن تشکر کردند.

در این یادداشت، ضمن اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، قراء و داوران بین المللی قرآن کریم، از اینکه در این دوره، با انتصاب مدیر بخش خواهران دارالقرآن امام علی (ع) که خود جوان و نخبه قرآنی است، ابراز امیدواری کردند روز به روز بر شکوه این مسابقات افزوده شود. فعالین عرصه قرآنی کشور، سرکار خانم حاجعلی را تربیت یافته قرآن دانسته و یاد آور شدند سبقه ی رفتاری و داوری های عادلانه ایشان متأثر از مفاهیم والای قرآنی است.

همچنین در ادامه این یادداشت آمده است:

حضرت امام خامنه‌ای، بهمن ماه 1397 در بخشی از بیانیه‌ی گام دوم انقلاب به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی، خطاب به جوانان و آینده‌ سازان ایران فرمودند: «بی شک فاصله‌ی میان بایدها و واقعیتها، همواره وجدانهای آرمان‌خواه را عذاب داده و میدهد، اما این، فاصله‌ای طی شدنی است و در چهل سال گذشته در مواردی بارها طی شده است و بی شک در آینده، با حضور نسل جوان مؤمن و دانا و پُر انگیزه، با قدرت بیشتر طی خواهد شد».

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار