حجت‌الاسلام ماندگاری:

فتنه‌های بپا شده در منطقه به برکت خون‌ پاک سردار شهید سلیمانی خنثی شد

حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری گفت: فتنه‌های بپا شده اخیر، به برکت خون‌پاک سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» خنثی شد.
کد خبر: ۳۸۰۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶ - 23January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام «محمدمهدی ماندگاری» در همایش بانوان فاطمی در کرمان اظهار داشت: فتنه‌های بپا شده اخیر، در حقیقت یک جنگ امنیتی بود که به برکت خون‌پاک سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» خنثی شد.

وی با بیان اینکه جهاد امروز یعنی فرزند خوب پرورش دهد و خانواده را مدیریت کند افزود: شما بانوان در جنگ نظامی رزمنده و مربی آموزش نبودید، اما در جنگ اقتصادی نقش مستقیم و مربی آموزش است.

ماندگاری اظهار داشت: فتنه های بپا شده اخیر، جنگ امنیتی بود که به برکت خون‌پاک سپهبد حاج قاسم سلیمانی خنثی شد و اما در جنگ اقتصادی دشمن قصد ضربه زدن دارند و شما بانوان اگر فاطمی عمل کنید موفق خواهید بود.

وی گفت: کارآمدی اقتصادی و مقاومت اقتصادی از محورهای اصلی در جنگ اقتصادی می‌باشند و شما بانوان با مدیریت خانواده می‌توانید در پیشبرد اهداف کمک کنید.

فتنه‌های بپا شده در منطقه به برکت خون‌ پاک شهید سلیمانی خنثی شد

حجت الاسلام ماندگاری با اشاره به نقش مادر در تربیت فرزند که بسیار مورد توجه است گفت: حضور میلیونی مردم در مراسم های گرامیداشت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در پرونده مادر و پدر این شهید عزیز ثبت خواهد شد، زیرا یک مادر چنین فرزندی را پرورش داده است.

وی مولفه های مورد توجه بانوان را درست کاری عنوان کرد و گفت: بر اساس آموزه های دینی  وقتی فرزندان یادبگیرند درست کار کنند، امروز این حضور میلیونی را شاهد خواهیم بود و برای جنگ اقتصادی هم به میدان می آیند.

حجت الاسلام ماندگاری گفت: مشکل مملکت ما با ریشه کن شدن حرام خوری حل می‌شود، زیرا حرام خوری‌ها پدر ما را در می‌آورد و عده‌ای آنقدر دارند که در حال خفه شدن و عده‌ای آنقدر ندارند که در حال مچاله شدن هستند.

وی با اشاره به حوادث اخیر افزود: در حادثه سقوط هواپیما مسئولان دیگری هم تقصیر داشتند، اما یک شیرمرد مثل سردار حاجی زاده همه تقصیرها را به گردن گرفت در حالی‌که همه تقصیرها مختص ایشان نبود، اما عده ای تحمل پذیرش تقصیرها را ندارند و بعضی می خواهند همه تقصیرها را گردن دیگری بیندازند.

حجت الاسلام ماندگاری گفت: حضرت زهرا (س) آنقدر زیبا در دفاع از ولایت کار کردند که امام عصر(عج) می‌فرماید:«مادرم الگوی من است لذا هر کس منتظر است باید حضرت زهرا(س) را الگو قرار دهد.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار