مدیرکل بنیاد شهید لرستان:

فرهنگ ایثار و شهادت یک فرهنگ حیاتی است

«سیدحسین نازاریان» گفت: فرهنگ ایثار و شهادت یک فرهنگ حیاتی است که اگر به درستی انعکاس داده شود می‌تواند امنیت جامعه را تامین کند.
کد خبر: ۳۸۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷ - 26January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «سیدحسین نازاریان» در نخستین نشست کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر استان که با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو کمیته برگزار شد، با تأکید بر اینکه هر چه امروز داریم از فداکاری شهدا و ایثارگران و خانواده‌های معظم آنها است، اظهار داشت: معتقدیم فرهنگ ایثار و شهادت یک فرهنگ حیاتی است که اگر به درستی انعکاس داده شود می‌تواند امنیت جامعه را تامین کند.

مدیرکل بنیاد شهید لرستان افزود: دهه مبارک فجر ایام مناسبی برای پراکندن عطر شهادت در فضای جامعه است و لازم است متناسب با اقشار مختلف مردم، برنامه‌ریزی لازم را داشته باشیم.

وی با اشاره به اهداف برنامه‌های کمیته ایثارگران دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: تجلیل از شهدا، جانبازان و آزادگان به ویژه شهدا و ایثارگران دوران انقلاب، تجدید میثاق با آرمان والای شهدا در گلزارهای منور شهدا، تقویت روحیه ایثار و شهادت، استفاده از ظرفیت و توانمندی سازمان‌ها و نهادهای دولتی به منظور ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت از جمله اهداف این برنامه‌ها است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ایام دهه مبارک فجر مصادف با چهلمین روز از شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است، لذا برنامه‌ها باید متأثر از این شهادت بزرگ و شهدای مدافع حرم باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها