نواختن زنگ انقلاب در مدارس سیستان و بلوچستان

زنگ انقلاب اسلامی در مدارس استان سیستان و بلوچستان نواخته شد.
کد خبر: ۳۸۲۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹ - 01February 2020
طنین زنگ انقلاب در مدارس سیستان و بلوچستانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، امروز زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی در بیش از 6 هزار مدرسه استان سیستان و بلوچستان نواخته شد.
 
در مراسمی که به مناسبت آغاز دهه فجر در مدرسه متوسطه 22 بهمن زاهدان برگزار شد، «عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تلاش‌های حضرت امام خمینی (ره)  برای به ثمر رساندن انقلاب اسلامی و حفظ ارزش‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: با ولایت‌پذیری باید قدردان این تلاش‌ها بود‌، انقلاب را حفظ کرد و  در راه پیشرفت کشور گام برداشت.  

حجت‌الاسلام «مصطفی محامی» نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان هم با تبریک 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی به وطن گفت: یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی، شهدا و همه کسانی که نقش آفرینی کردند و میراث گرانبهای انقلاب  را به یادگار گذاشتند، قدر می‌دانیم.

محامی افزود: انقلاب اسلامی تحول بزرگی در کشور بود و تاکنون فراز و نشیب‌های زیادی طی کرده تا به نقطه‌ای که امروز هستیم رسید و اکنون وظیفه ما است که از تجریه چهل و یک ساله انقلاب در مسیر آینده آن استفاده کنیم.

در این مراسم، «حمیدرضا رخشانی» مدیر‌کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان هم وجود مدرسه در دورترین نقطه این استان بسیار پهناور و رشد سواد را از برکات انقلاب اسلامی دانست.

همچنین در نخستین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، همزمان با ورود تاریخی حضرت امام خمینی به ایران اسلامی در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ ویژه برنامه‌های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سراسر سیستان و بلوچستان آغاز شد.
 
بهره‌برداری و آغاز عملیات احداث ده‌ها طرح مختلف در نقاط مختلف استان، برپایی نمایشگاه صنایع دستی و انقلاب در مدارس استان، عطرافشانی گلزار شهدا و رژه موتورسواران از جمله این برنامه‌هاست. 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار