فرمانده سپاه ناحیه دامغان:

انقلاب اسلامی ملت ایران نهضتی بی‌نظیر به رهبری اندیشمندی الهی بود

سرهنگ «محمدحسین تقی‌پور» گفت: انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران نهضتی بی‌نظیر به رهبری اندیشمندی الهی بود که اسلام ناب محمدی و استکبارستیزی را سرلوحه حرکت خود قرار داد.
کد خبر: ۳۸۲۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳ - 01February 2020

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ پاسدار «محمدحسین تقی‌پور» فرمانده سپاه ناحیه دامغان در مراسم گرامیداشت سالروز ورود امام امت به میهن اسلامی که با حضور جمع کثیری از اقشار مردم و مسئولان این شهرستان در محل میدان امام خمینی(ره) برگزار شد، با تبریک فرارسیدن 12 بهمن و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران نهضتی بی‌نظیر به رهبری اندیشمندی الهی بود که اسلام ناب محمدی و استکبارستیزی را سرلوحه حرکت خود قرار داد.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان اعتقاد راسخ مردم به رهبری امام خمینی (ره) و اعتقاد و اطمینان امام به ملت را از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی دانست و افزود: امام عالمی عامل بود، به آنچه بیان می‌کرد نخست خود عمل می‌کرد، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نظام فکری جدیدی را مبتنی بر آموزه‌های اسلام ناب و مکتب اهل بیت(ع) بنیان نهاد و در جهانی که دو تفکر کمونیسم و لیبرالیسم در آن حاکم بودند، فریاد ضد استبداد و استکبار سر داد.

تقی‌پور با اشاره به تقابل دو جبهه اسلام و استکبار در سطح جهان و فراز و نشیب‌های فراوان چهار دهه گذشته، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با آرامشی الهی، انقلاب و نظام اسلامی را مدیریت و راهبری می‌کردند، ایشان پس از 14 سال تبعید حتی در شرایط خطیر پرواز به میهن آرامشی مثال زدنی داشت و با اتکا به ایمان خود و اراده ملت مسلمان ایران در برابر دنیای کفر ایستاد.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان با بیان اینکه اسلامی که امام خمینی(ره) آن را احیاء کرد، اسلام ناب محمدی و اسلام جامع بود که تنها به عبادات فردی توجه نداشت، خاطرنشان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اسلام بدون استکبارستیزی را اسلام آمریکایی می‌دانست که دردی را از مسلمین و امت بزرگ اسلامی درمان نمی‌کند.

وی داشتن رهبر بزرگ و مدبر را از مؤلفه‌های اصلی انقلاب‌های موفق و ماندگار برشمرد و ضمن اشاره به شاخصه ساده زیستی امام راحل(ره)، خاطرنشان کرد: زندگی ساده امام خمینی(ره) به عنوان رهبری قدرتمند و جهانی همواره سبب شگفتی بسیاری از افراد و اندیشمندان در سطح جهان بود؛ امام متواضعانه خود را خدمتگذار مردم می‌دانست و معتقد بود حکومتی که پشتیبانی مردمش را داشته باشد از بین نخواهد رفت.

تقی‌پور بصیرت و آینده‌نگری را شاخصه دیگر شخصیت الهی امام خمینی(ره) برشمرد و تصریح کرد: هدایت‌های پیامبرگونه امام امت در دوران مبارزه با رژیم شاهنشاهی و در دوران دفاع مقدس و توصیه ایشان برای جانشینی خود و معرفی رهبر معظم انقلاب به عنوان فردی شایسته برای رهبری، نشان دهنده دوراندیشی آن رهبر بی‌مثال است.

گفتنی است، اجرای سرودها و شعارهای انقلابی یادآور دوران پیروزی انقلاب و ورود امام به میهن، ادای احترام مردم و مسئولان به تمثال مبارک امام خمینی(ره) و رژه موتوری نیروهای مسلح شهرستان از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها