نیک‌روش:

فعالیت‌های «جهادی» محدود به حرکت‌های دانشجویی نیست

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گفت: فعالیت‌های جهادی، دیگر در قالب حرکت‌های دانشجویی محدود نمی‌شود، بلکه اقشار مختلف جامعه تلاش دارند تا در این حرکت حضوری فعالانه داشته باشند.
کد خبر: ۳۸۲۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶ - 02February 2020

جشنواره ملی جهادگران محدود به حرکت‌های دانشجویی نیستبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «محمدجواد نیک‌روش» مسئول سازمان بسیج دانشجویی صبح امروز در نشست خبری دومین اجلاسیه مرکزی مجمع جهادگران که در مجموعه فرهنگی ۱۳ آبان برگزار شد، اظهار داشت: جشنواره ملی جهادگران امسال در آستانه یک سالگی صدور بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می‌شود؛ علاوه بر این، جشنواره امسال در شرایطی برگزار می‌شود که با دو یوم‌الله تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی و ۲۲ بهمن مصادف شده است.

وی با اشاره به اینکه این دو‌ یوم الله به برکت مجاهدت ملت ایران خلق شده است، افزود: حرکت جهادی یک حرکت مستمر، عمیق و پایبند به ارزش‌هاست که در عرصه‌های مختلف ارزش‌آفرینی می‌کند؛ از سوی دیگر باید گفت که حرکت‌های جهادی امروز بسیار گسترش یافته‌اند؛ به‌نحوی که فعالیت‌های جهادی دیگر در قالب حرکت‌های دانشجویی محدود نمی‌شود، بلکه اقشار مختلف جامعه تلاش دارند تا در این حرکت حضوری فعالانه داشته باشند.

نیک روش ادامه داد: رویداد مورد اشاره در قالب یک همایش صرف نخواهد بود؛ چون برای برگزاری این مراسم، برنامه‌های آموزشی به‌منظور تقویت فعالیت‌های جهادی به صورت پیش‌رویداد با حضور گروه‌های جهادی برتر برگزار شد.

وی با بیان اینکه همگانی شدن شعار خدمت‌رسانی به مردم، «دال» مرکزی این جشنواره محسوب می‌شود، تصریح کرد: این حرکت همان‌گونه که اشاره شد، منحصر به دانشجویان نمی‌شود؛ به عبارت دیگر، جشنواره ملی جهادگران که به دبیری بسیج دانشجویی برگزار می‌شود، رویدادی صرفاً دانشجویی نیست؛ چرا که از اصناف مختلف مانند بازاریان و محلات نیز در این جشنواره مورد توجه قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها