حجت‌الاسلام رستمی: در میان سختی‌ها و امتحانات نباید راه سردار سلیمانی را گم کرد

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به برخی مشکلات گفت: در ورای سختی‌ها و امتحانات نباید راه سردار سلیمانی را گم کرد و نقشه راه را فراموش کنیم.
کد خبر: ۳۸۲۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶ - 02February 2020

حجت‌الاسلام رستمی: در میان سختی‌ها و امتحانات نباید راه سردار سلیمانی را گم کردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‎پرس، حجت‌الاسلام «مصطفی رستمی» رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در مراسم گرامی‌داشت سی امین سالگرد تاسیس اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان که عصر امروز (۱۳ بهمن ماه ۱۳۹۸) در دانشگاه علوم و تحقیقات برگزار شد، گفت: امروز دشمن جنگی تمام عیار را علیه ما آغاز کرده، آن‌ها سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ایران اعمال کردند؛ تحریم‌هایی برخی کشور‌ها گفتند که ظرف شش ماه علیه ما اعمال می‌شد ما را فرومی‌پاشند.

وی ادامه داد: انقلاب چهل سال پیش رفته و جمهوری اسلامی به برکت این انقلاب، به توفیقات بسیاری دست یافته است.

حجت‌الاسلام رستمی یادآور شد: آمریکا در ترور سردار سلیمانی تحلیل‌های غلطی داشت، آن‌ها فکر می‌کردند مردم به‌دلیل تحریم‌ها همسو با آن‌ها حرکت می‌کنند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در ادامه با اشاره به برخی مشکلات ادامه داد: در ورای این سختی‌ها و امتحانات نباید راه سردار سلیمانی را گم کرد و نقشه راه را فراموش کنیم.

وی گفت: تمدن غربی نفس‌های آخر خود را می‌کشد و تمدن جایگزین باید تمدن نوین اسلامی باشد؛ تمدنی که رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم ترسیم کرده‌اند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در ادامه با اشاره به شهادت سردار سلیمانی گفت: شاخصه اول مکتب سردار سلیمانی قدم گذاشتن در راه جهاد است.

حجت‌‌الاسلام رستمی افزود: سردار سلیمانی مطالعه فراوانی داشت و تمام کتاب‌های شهید مطهری و شهید دستغیب را خوانده بود. این شهید بزرگوار کنار برخی از آیات قرآن، یادداشتی از تامل و تدبر خود می‌گذاشت.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به خصوصیات اخلاقی و رفتاری سردار سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی همیشه می‌گفت من چیز‌هایی در رهبر انقلاب دیدم که در هیچ فرد دیگری ندیدم.

وی یادآور شد: سردار سلیمانی از حضور در صحنه سیاسی دوری می‌کرد و می‌گفت اگر رهبری به من تکلیف کنند آن‌قدر گریه می‌کنم تا من را معاف کنند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار