سردار حسن‌خانی خبر داد؛

افزایش ۹۰ درصدی کشفیات جرایم جنایی/ توسعه کشف علمی جرم از طریق روش‌های کارآگاهی و آزمایشگاهی

رئیس پلیس آگاهی ناجا از افزایش ۴.۲ درصدی کشف مجموع جرایم در ۹ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه خبر داد و گفت: در حوزه جرایم جنایی نیز به‌طور میانگین حدود ۹۰ درصد افزایش کشف داشته‌ایم.
کد خبر: ۳۸۲۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ - 03February 2020

افزایش ۹۰ درصدی کشفیات جرایم جنایی/ توسعه کشف علمی جرم از طریق روش‌های کارآگاهی و آزمایشگاهیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محسن حسن‌خانی» رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به تأکیدات فرمانده ناجا مبنی بر اهمیت پلیس آگاهی ناجا که مجموعه تخصصی است، اظهار داشت: هرچه همت و فعالیت خود را افزایش دهیم نتیجه آن آرامش و امنیتی است که برای مردم به وجود می‌آوریم.

سردار حسن‌خانی با بیان اینکه عملکرد مجموعه کارکنان پلیس آگاهی مجاهدانه، ارزشمند و قابل سپاس است، خاطرنشان کرد: رعایت حقوق شهروندی، هوشمندسازی، اشراف اطلاعاتی، صیانت از سرمایه‌های انسانی و مصون‌سازی از مهمترین رویکرد‌های پلیس آگاهی به شمار می‌آید.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: تعیین تکلیف پرونده‌های معوق، تشدید مبارزه با سرقت، افزایش کشف جرایم (سرقت، جعل، کلاهبرداری و...)، توسعه و ارتقاء کشف، اشراف اطلاعاتی با روزآمدسازی بانک‌های اطلاعاتی و دسترسی به آن و توسعه کشف علمی جرم از طریق روش‌های کارآگاهی و آزمایشگاهی از اولویت‌های این پلیس در سال ۹۹ است.

رئیس پلیس آگاهی ناجا از رشد ۴.۲ درصدی کشف مجموع جرایم در ۹ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه خبر داد و گفت: در حوزه جرایم جنایی نیز به‌طور میانگین حدود ۹۰ درصد افزایش کشف داشته‌ایم که امید است بتوانیم در آینده این میزان را ارتقاء دهیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار