واکنش مضحک «عبدالفتاح البرهان» در خصوص دیدارش با نتانیاهو

رئیس شورای حاکمیتی سودان ضمن نادیده گرفتن موج انتقادات در پی دیدارش با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، نسبت به این موضوع واکنش مضحکی نشان داد.
کد خبر: ۳۸۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲ - 05February 2020
واکنش مضحک «عبدالفتاح البرهان» در خصوص دیدارش با نتانیاهوبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از العهد، «عبدالفتاح البرهان» رئیس شورای حاکمیتی سودان ادعای عجیبی را در خصوص دیدارش با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مطرح کرد.
 
بر اساس این گزارش، وی در این خصوص مدعی شد: دیدار با «نتانیاهو» در راستای تحقق منافع ملت سودان بود.
 
البرهان با اشاره به اینکه این دیدار با هدف حفظ امنیت ملی انجام شد، گفت: تقویت روابط میان اسرائیل و سودان در واقع مسئولیت تمامی نهاد‌های ذی‌ربط بر اساس قانون اساسی است.
 
وی همچنین در مواضعی متناقض بر حق فلسطینیان در تشکیل کشور مستقل تأکید کرد.
 
اظهارات عجیب البرهان درباره دیدارش با نتانیاهو در حالی مطرح می‌شود که اخیراً موجی از انتقادات در پی اقدام وی به راه افتاده است.
 
در همین راستا، اخیراً ده‌ها شهروند سودانی با برگزاری تظاهرات خیابانی به دیدار اخیر رئیس شورای حاکمیتی این کشور و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعتراض کردند.
 
گفته شده معترضان پلاکارد‌های «نه به عادی‌سازی روابط با اسرائیل» و «فلسطین پایتخت اسلام سازش‌ناپذیر است» را در دست داشته‌اند.
 
در همین حال، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش «انصارالله» یمن به دیدار «عبدالفتاح البرهان» رئیس شورای حاکمیتی سودان با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی واکنش نشان داده است؛ عبدالسلام دیدار البرهان با نتانیاهو را به‌شدت محکوم کرد.
 
وی با اشاره به اینکه ملت سودان نسبت به انحراف انقلاب خود هوشیار باشد، تصریح کرد: ملت سودان پیش از آنکه این کشور به کانونی برای صهیونیست‌ها و اذنابشان تبدیل شود، باید مسیر پایه‌ریزی‌شده کنونی توسط مقاماتش را اصلاح کند.
 
انتهای پیام/ ۴۲۱
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار