سردار «حسین الله­‌کرم»:

تشکیل ارتش جهان اسلام، مقدمه حاکمیت مستضعفین بر جهان است

یادگار دوران دفاع مقدس گفت: سردار شهید «قاسم سلیمانی» با سازماندهی «فاطمیون»، «زینبیون» و «حشدالشعبی» و ایجاد همبستگی بین آنها، اولین ارتش جهان اسلام را پایه­‌گذاری کرد که این مقدمه‌ای برای برقراری حکومت جهانی مستضعفین خواهد شد.
کد خبر: ۳۸۲۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱ - 05February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، همزمان با دهه مبارک فجر، یادواره شهیدان حاج «قاسم سلیمانی»، «ابومهدی المهندس»، «ابراهیم هادی» و شهدای شهرستان «تربت جام» با حضور سردار «حسین الله­‌کرم» از فرماندهان دوران دفاع مقدس، خانواده شهدا، یادگاران دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم در هیئت رزمندگان اسلام این شهرستان برگزار شد.

سردار الله‌کرم در این مراسم ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: حکومت جمهوری اسلامی، حکومت مستضعفین است؛ بر همین اساس باید در نظام مقدس جمهوری اسلامی به مستضعفین توجه ویژه داشت.

وی افزود: آزادسازی قدس شریف به عنوان اولین قبله‌گاه مسلمانان، یکی از اهداف انقلاب اسلامی در تداوم حکومت مستضعفین است.

فرمانده دوران دفاع مقدس تأکید کرد: شهادت سردار سلیمانی باعث ایجاد یک مکتب در مبارزه با آمریکا شد. این فرمانده جبهه مقاومت با سازماندهی «فاطمیون»، «زینبیون» و «حشدالشعبی» و ایجاد همبستگی بین آنها، اولین ارتش جهان اسلام را پایه‌­‌گذاری کرد که این مقدمه‌ای برای برقراری حکومت جهانی مستضعفین خواهد شد.

وی در پایان گفت: حضور پرشور مردم در تشییع حاج قاسم سلیمانی و درخواست انتقام، اولین یوم‌الله بود. حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» دومین یوم‌الله به شمار می‌­رود و حضور پرشور مردم در انتخابات دوم اسفند سومین یوم‌الله خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار