مدیرکل بنیاد شهید بوشهر:

تداوم انقلاب اسلامی درگرو ادامه راه شهدا است

حجت‌الاسلام «ابراهیم تشکری» با بیان اینکه تداوم انقلاب اسلامی درگرو ادامه راه شهدا است، گفت: باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و پرچمی را که آن‌ها برافراشته‌اند در برابر هجمه‌های بی‌شمار استکبار و منافقان استوار نگهداریم.
کد خبر: ۳۸۲۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷ - 05February 2020

به گزارش دفاع‎پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «ابراهیم تشکری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در دیدار با خانواده معظم شهیدان والامقام «اسماعیل شبل حکما بوشهری‌نژاد» و «حسن آشوری» از شهدای بمباران نیروگاه اتمی بوشهر اظهار داشت: شهدا با نثار جان عزیز خود درس آزادگی و شجاعت به ما دادند و در سایه همین جانبازی‌ها و شهادت آنان است که امروز ملت ما با اقتدار و سرافرازی در جهان حکومت می‌کنند.

وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا مظهر ایثار و فداکاری هستند و تکریم و تجلیل از آن‌ها باید جزو برنامه مسئولان قرار بگیرد، گفت: حفظ آرمان شهدای والامقام و تکریم خانواده‌های معظم شهدا همواره موجب دلگرمی مسئولان در انجام وظایف محوله و خدمات‌رسانی می‌شود.

ابراهیم تشکری افزود: شهدا خالصانه جان خود را برای حفظ آرمانهای خود ایثار کردند و باید همواره برای ترویج ایثار و شهادت فرهنگ‌سازی کنیم.

مدیرکل بنیاد بوشهر با بیان اینکه تداوم انقلاب اسلامی درگرو ادامه راه شهدا است، تأکید کرد: باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و پرچمی را که آن‌ها برافراشته‌اند در برابر هجمه‌های بی‌شمار استکبار و منافقان استوار نگهداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار