ارتش سوریه:

تلاش هم‌زمان ترکیه و اسرائیل «دمشق» را از پاکسازی خاک سوریه بازنمی‌دارد

ارتش سوریه با انتشار بیانیه‌ای به ورود همزمان یک کاروان نظامی ترکیه به خاک سوریه با حمله موشکی رژیم صهیونیستی در بامداد امروز واکنش نشان داد.
کد خبر: ۳۸۲۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴ - 06February 2020

تلاش هم‌زمان ترکیه و اسرائیل دمشق را از پاکسازی خاک سوریه بازنمی‌داردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) صبح امروز (پنجشنبه) از حمله موشکی رژیم صهیونیستی به نقاطی در جنوب سوریه خبر داد و اعلام کرد: تعدادی موشک اطراف دمشق و منطقه جنوبی را هدف گرفت که پدافند ارتش موفق شد بیشتر موشک‌ها را قبل از رسیدن به اهدافش، رهگیری و منهدم کند.

ساعاتی بعد از این حمله، ارتش سوریه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که ساعت دو بامداد امروز یک کاروان نظامی ترکیه از منطقه اوگلنار وارد سوریه شده و این ورود با حمله موشکی رژیم صهیونیستی همزمان شده است.

به گفته ارتش سوریه، این حمله موشکی برای کاروان ترکیه‌ای پوشش تشکیل داده و هدف این کاروان نیز ممانعت از پیشروی ارتش سوریه در مبارزه با تروریست‌ها در استان ادلب (در شمال غرب سوریه) است.

ادلب تنها استان سوریه است که بیشتر نقاط آن هنوز در اختیار گروه‌های مسلح و تروریستی از جمله جبهة النصره است. برخی از این گروه‌های مسلح از حمایت ترکیه برخوردار هستند.

در این بیانیه عنوان شده که کاروان نظامی ترکیه، در حد فاصل شهرک‌های بنش، معرة مصرین، تفنتاز با هدف حمایت از تروریست‌ها بخصوص جبهة النصره (شاخه القاعده در سوریه) و ممانعت از پیشروی ارتش سوریه (در استان ادلب) و تکمیل سرکوب کامل تروریسم سازماندهی شده شده است.

در بیانیه ارتش همچنین آمده است که تلاش همزمان ترکیه و اسرائیل و هر آنکه از تروریسم تکفیری مسلح حمایت می‌کند، سربازان ما را از پیگیری مأموریت میدانی آن‌ها تا پاکسازی کامل خاک سوریه از لوث گروه‌های تروریستی بازنمی‌دارد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار