جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

انقلاب اسلامی ایران ثمره پایداری امام و مردم است

«عبدالرضا دشتی» گفت: انقلاب اسلامی ایران ثمره مبارزات و پایداری امام و مردم است که با اندیشه امام (ره) و تحت نگاه مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب پس از چهل و یک سال همچنان با قدرت و قوت به پیش می‌رود.
کد خبر: ۳۸۳۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹ - 07February 2020

به گزارش دفاع‎پرس از بوشهر، «عبدالرضا دشتی» جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در جمع گردانهای الی بیت المقدس بسیج شهرستان تنگستان اظهار داشت: دهه فجر یادآور عزتی است که امام راحل به پشتوانه ملت بصیر خلق کرد و ما را از ذلت  نوکری استعمار نجات داد و مهمترین آموزه ما از دهه فجر انقلاب این است که هرگز در برابر ظالم نباید کوتاه آمد و برای رسیدن به قله های سربلندی و استقلال باید مقاومت کرد.

وی با مقایسه دوران پهلوی با دوران پر افتخار انقلاب اسلامی گفت: حقارت و بدبختی از ایران دوران پهلوی می بارید و با اندکی تامل در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی بزرگی و آقایی انقلاب شکوهمند اسلامی ما به عینه واضح و آشکار است.

سرهنگ عبدالرضا دشتی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران ثمره مبارزات و پایداری امام و مردم است که با اندیشه امام(ره) و تحت نگاه مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب پس از چهل و یک سال همچنان با قدرت و قوت به پیش می رود.

وی خاطر نشان کرد: امروز خون شهدای ما رشد و تعالی انقلاب را بیمه می کند و شهادت سردار آسمانی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیروی مضاعف و دوچندان را در رگهای انقلاب جاری کرد و ان شا الله همین جوانان بسیجی که امروز در رزمایش یاوران سردار آسمانی حضور دارند جاج قاسم های آینده این انقلاب هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها