نماینده ولی فقیه در مازندران:

جریان «معامله قرن» روحیه انقلابی ملت ایران و منطقه را تشدید می‌کند

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» گفت: جریان «معامله قرن» که دشمن از آن رونمایی می‌کند اقدام گستاخانه دشمن است که جوشش انقلابی و روحیه انقلابی مردم ما و منطقه را تشدید می‌کند.
کد خبر: ۳۸۳۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲ - 07February 2020

جریان «معامله قرن» روحیه انقلابی ملت ایران و منطقه را تشدید می‌کند / حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن جوشش انقلابی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان ساری، با تأکید بر تقوا، اظهار داشت: برای سالم بودن و آسیب نرسیدن به دین باید باتقوا باشیم.

وی با اشاره به 19بهمن سالروز وفات حضرت ام البنین (س) که به روز تکریم از مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است،گفت:  مقام والای خانواده‌ها و همسران شهدا و پدران و مادران شهدا را گرامی می‌داریم.

محمدی لائینی با بیان اینکه 19 بهمن روز نیروی هوایی است، گفت: همافران در چنین روزی پیش از پیروزی انقلاب و قبل از 22 بهمن جوّ رعب و اختناق را شکاندند و با امام (ره) اعلان بیعت کردند و باید به مشکلات قشر زحمتکش همافران بیشتر توجه شود و قدرشناسی بیشتری بعمل بیاید.

امام جمعه ساری با اشاره به 20 بهمن ماه، افزود: در سالروز عملیات والفجر هشت که خود یک معجزه و پیروزی بزرگ بود از رشادت‌های حماسه آفرینان این عملیات قدردانی می‌کنیم.

محمدی لائینی ادامه داد: در آستانه یوم الله 22 بهمن قرار داریم و مقام معظم رهبری از این روز و دوم اسفند به روز برگزاری دو آزمون بزرگ ملت ایران یاد کرد و امیدواریم در این دو آزمون مردم ما برگ افتخار زرین دیگری را بر کتاب ارزشمند تاریخ افتخارات و برجستگی‌های آن بیفزایند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران مظهر پیروزی حق بر باطل و استمرار نهضت فاطمی است و باید این انقلاب را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه ایام دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب بهترین موقعیت برای شناساندن ماهیت انقلاب اسلامی و درک بهتر آن است، گفت: در سالروز پیروزی انقلاب باید این حماسه‌ها را بازنگری و ابعاد عظمت و اهمیتش را بررسی کنیم.

محمدی لائینی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب ویژگی‌های زیادی را برای انقلاب عنوان کردند و این ویژگی‌ها یک بازشناسی بسیار خوب به ما در رابطه با انقلاب اسلامی می‌دهد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بعد از پیروزی از جوش و خروش نیفتاده و دچار رکود و خموشی نشده است، گفت: این جوشش و روحیه انقلابی و خروش حماسی انقلابی همچنان زنده و بالنده و پویا است.

محمدی لائینی در ادامه با بیان اینکه جوش و خروش حرکت انقلابی همچنان ادامه دارد، متذکر شد: مقام معظم رهبری خود را یک انقلابی معرفی می‌کند و ملت ما هم انقلابی است و سفارش آیت الله خامنه ای انقلابی ماندن است.

وی با عنوان اینکه باید مسئولان و کارگزاران کشور و نظام باید انقلابی و دارای روحیه انقلابی و مشی جهادی باشند، تصریح کرد: مسئولان نباید به شیوه‌ها و متدهای فشل لیبرالی و اشرافیت دچار شوند که آن مدیریت نجات بخش نیست و مدیریت انقلابی باید زنده و پویا باشد و مردم باید نمایندگانی را انتخاب کنند که دارای روحیه انقلابی و حماسی و جوش و خروش انقلابی باشد.

محمدی لائینی پیشرفت مملکت را در پرتو روحیه انقلابی دانست و افزود: اگر به روحیه انقلابی جهادی و استشهادی توجه شود مملکت ما رشد می‌کند و هر جا که از این روحیه فاصله گرفتیم موفق نبودیم.

وی با اشاره به ساخت و تولید ماهواره ظفر، گفت: در ساخت این ماهواره 700 دانشمند جوان ایرانی هنر آفرینی کردند و ایران اسلامی به جای رسیده که گام بزرگ در حوزه دانش هوا فضا را بردارد که به برکت همان روحیه جهادی و جوشش‌های انقلابی است.

وی با بیان اینکه دوستی و پیشرفت انقلاب و مملکت در  پرتو حفظ روحیه انقلابی و جوش و خروش انقلابی است، گفت: باید نمایندگانی در مجلس، ریاست جمهوری و شوراها انتخاب کنیم که از روحیه جهادی و انفلابی برخوردار بوده و کارآمد و طرفدار عدالت باشند و شعار و آرمانهای انقلاب را حفظ و تعقیب کنند.

امام جمعه ساری افزود: انقلاب بازنشستگی و خستگی ندارد، شور و عشق انقلاب خستگی نمی‌شناسد و در راهپیمایی 22 بهمن مردم از کوچک و بزرگ حضور پیدا می‌کنند که نشانه جوش و خروش انقلابی است.

وی ادامه داد: اقدامات دشمن به نفع ماست و جوشش انقلابی را داغتر می‌کند و جریان معامله قرن که دشمن از آن رونمایی می‌کند و به فرموده مقام معظم رهبری «قبل از مردن ترامپ خواهد مرد»، اقدام گستاخانه دشمن است که جوشش انقلابی و روحیه انقلابی مردم ما و منطقه را تشدید می‌کند.

محمدی لائینی گفت: فتنه‌سازی‌ها و آشوب آفرینی‌های دشمن در چند سال گذشته به ضرر دشمن تمام شده است و غرور مردم به جوشش آمده و جوشش انقلابی تبلور یافته و شاهد جوش و خروش مردم انقلابی بودیم.

امام جمعه ساری افزود: نشانه‌های جوشش انقلابی حضور مردم در راهپیمایی و شعار مرگ بر آمریکاست و یکی از ویژگی‌های انقلاب این است که به رکود و خموشی مبتلا نشده و با جوش و خروش انقلابی در کنار نظام پیش می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها