امام جمعه خرم آباد:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خنثی کننده توطئه دشمنان است

حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن رمز خنثی سازی توطئه‌های دشمن و مهم‌ترین عامل در تداوم راه انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۸۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸ - 07February 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته  خرم‎آباد که در مصلی الغدیر برگزار شد، با اشاره به پیش رو بودن 22 بهمن اظهار داشت: حضور مردم در صحنه رمز خنثی سازی توطئه‌های دشمن و مهم‌ترین عامل در تداوم راه انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اهمیت نقش مردم افزود: حضور مردم در راهپیمایی تجلی بیعت دوباره و ایستادگی پای انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل و رهبری است.

شاهرخی ادامه داد: انقلابی که امام راحل برپا کرد، ادامه دهنده‌ آن رهبر معظم انقلاب است.

وی با اشاره به تلاش نظام سلطه در قرن های ۱۸ و ۱۹ که از تمام امکانات برای دین‌زدایی و اسلام زدایی به کار می گرفتند، خاطرنشان کرد: در سایه  تدبیر خداوند متعال و قیام مردم به تبعیت از امام راحل برنامه های ۲۵۰ ساله نظام سلطه را به گورستان فرستادند.

امام جمعه خرم آباد بر ضرورت فراهم سازی زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد و گفت: حضور مردم نقشه های دشمن را نقش بر آب می کند.

وی با تأکید بر اینکه مردم در انتخاب فرد اصلح باید هوشیار باشند، عنوان کرد: باید به معیارهای فرد اصلح توجه داشت و در انتخابات همواره از قوم گرایی و طایفه گرایی دوری شود چراکه این مهم ظلمی بزرگ است.

شاهرخی با تأکید بر ضرورت عمل به قانون خاطرنشان کرد: در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی باید حق الناس رعایت شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به افتتاح طرح ها در ایام دهه فجر ادامه داد: افتتاح این طرح‌ها قابل تقدیر است و امید می رود در سایه افتتاح این طرح ها شاهد فراهم سازی زمینه اشتغال جوانان باشیم.

وی بیکاری را بزرگ ترین معضل جامعه امروز خواند و باید در جهت رفع مشکل بیکاری جوانان گام های استواری برداشته شود.

شاهرخی با تأکید بر اینکه مسؤولان واحدهای صنعتی، کشاورزی و اجتماعی به فکر بیکاری جوانان باشند، اظهار داشت: اشتغال‌زایی باید به همراه معنویت گرایی و اخلاق اسلامی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار