ویژه دی و بهمن؛

دومین شماره ماهنامه ادبی «فرهنگ پایداری» منتشر شد

دومین شماره ماهنامه فرهنگی، ادبی و خبری «فرهنگ پایداری» ویژه دی و بهمن در ۴۸ صفحه با مطالب متنوع پیرامون ادبیات پایداری و نقد و تحلیل آثار ادبی دفاع مقدس منتشر شد.
کد خبر: ۳۸۳۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵ - 08February 2020

دومین شماره ماهنامه ادبی فرهنگ پایداری ویژه دی وبهمن ماه منتشر شد////به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، دومین شماره ماهنامه فرهنگ پایداری در دوره جدید ویژه دی و بهمن با محوریت جایگاه ادبیات پایداری در تمدن سازی اسلامی وتقویت هویت ملی منتشر و دردسترس علاقه‌مندان قرارگرفته است.

در این شماره فرهنگ پایداری در بخش گفت‌وگو محمود رنجبر مدرس دانشگاه گیلان و نویسنده، ضمن بررسی نقش ادبیات و فرهنگ در تمدن سازی به انتقاد از حضور کم‌رنگ ادبیات پایداری در دانشگاه‌ها پرداخته و خواستار دعوت از نویسندگان بزرگ و صاحب نام برای قلم زدن در این عرصه شده است، فرهنگ پایداری در دوره جدید بامعرفی برخی تازه‌های نشر دفاع مقدس سراغ نویسندگان و فعالان ادبی رفته ونقطه نظرات نویسنده و گردآورنده کتاب تا پلاک ۱۴۰ را بازتاب داده است، گزارشی ازهمایش تاریخ‌نگاری دفاع مقدس، گزارش رونمایی تازه‌های نشر دفاع مقدس بنیادحفظ آثار، گفت‌وگو با رضا اسماعیلی شاعر ادبیات پایداری، گزارش رونمایی از کتاب تا پلاک ۱۴۰، گفت‌وگو با مریم مجتهدزاده، گفت‌وگو با رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، معرفی کتاب اسناد اسرای جنگ تحمیلی و معرفی تازه‌های نشر دفاع مقدس دراستان‌ها ازجمله مطالب و مباحث متنوع این شماره فرهنگ پابداری است. زینت بخش تصویر روی جلد این شماره هم به سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اختصاص دارد.

این نشریه به همت سازمان ادبیات وتاریخ دفاع مقدس با مدیرمسئولی سردار داود عامری، و دبیری علی شیرین و مشارکت فکری و قلمی جمعی ازاستادان مبرز دانشگاه منتشر می‌شود.

انتهای پیام/102

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار