نماینده ولی فقیه در مازندران:

حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکایی عین الاسد دشمن را ذلیل کرد

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» با اشاره به حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکایی عین الاسد گفت: در این حمله جمهوری اسلامی دشمن را ذلیل کرد و دشمن نتوانست کاری کند.
کد خبر: ۳۸۳۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱ - 08February 2020

حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکایی عین الاسد دشمن را ذلیل کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از پرسنل سپاه کربلای مازندران به مناسب سالروز عملیات والفجر هشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و عملیات والفجر هشت اظهار داشت: امروز مردم ما این فرمایش امام (ره) که اگر سپاه نبود انقلاب نبود را هم در دفاع‌ مقدس هم در دفاع از حرم و اغتششات و هم در مقابله مستقیم با آمریکا لمس کردند.

وی افزود: امروز شیطان بزرگ از جنگهای نیابتی ناامید شده و مستقیم وارد می‌شود و این یعنی جمهوری اسلامی بزرگ شده است و آمریکا از ما هراس دارد.

محمدی لائینی با اشاره به حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکایی عین الاسد گفت: در این حمله جمهوری اسلامی دشمن را ذلیل کرد و دشمن نتوانست کاری کند.

آیت الله لائینی با بیان اینکه باید جواب زور دشمنان را با زور بدهیم، گفت: دشمنان مکر دارند و با جنگ رسانه‌ای و ابزاری چون منافقین پیش می‌روند و نفوذ می‌کنند ولی ما می‌توانیم مقابل مکر دشمن هم مثل زور دشمن با توکل و صبر بر خداوند پیروز شویم.

وی ادامه داد: ما باید برابر مکرهای دشمن برنامه داشته باشیم و اولین آنها حفاظت و پنهان کردن داشته‌هایمان است و دشمن باید در این خصوص بی‌خبر باشد و این مسئله بسیار سخت و دشوار است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه جریان حفاظت از زمان پیامبر هم قابل ملاحظه بود، گفت: امروزه با داشتن ابزارهای پیشرفته قضیه حفاظت پیچیده‌تر شده است و حفظ اسرار واجب‌ترین مسائل است.

وی ادامه داد: دشمنان دست روی دست نمی‌گذارند و به شدت به دنبال نفوذ از درون هستند و به صراحت اعلام می‌کنند که دو سال افراد را برای نفوذ آموزش دادیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار