بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن 22 بهمن 1398، سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۸۳۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱ - 09February 2020

بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مرکزی، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن 22 بهمن 1398 و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

جاءالحق و زهق الباطل

تاریخ مؤید این حقیقت است که همیشه حق و باطلی وجود داشته و بشر موجودی بالفطره حق گراست. حق آمد و باطل رفت و این ندای امید بخشی بود که ملت بزرگ ایران به آن لبیک گفتند و با پیروی از فرامین و روشنگری راهبری فرزانه طلوع فجری پرفروغ را در 22 بهمن 1357 برای آیندگان و حق طلبان جهان ترسیم نمودند.

22 بهمن سر آغاز تلالؤ خورشیدی است بر سرزمین پاکان، سرزمینی که از دیرباز مهد تمدن و پرورش اسطوره ها و قهرمانان بوده است، خورشیدی که آزادگی و حق طلبی را به ملت بیدارمان بخشید تا همواره از دستاویزی چپاولگران که تاریخ گویای همه آنان است مصون ماند.

نهالی که اکنون با همه سختی ها و ددمنشی‌ها بیش از پیش با رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) شکوفاتر گردیده است. اینک در چهل و یکمین بهار آزادی و پیشوازی از بهار طبیعت، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، بار دیگر با آرمان های امام شهدا خمینی عزیز تجدید میثاق مینمائید و با شور و شعف و عشق و امید در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به طور گسترده و همه جانبه شرکت می کند. باشد که این پرچم عدالتخواهی با دستان مبارک رهبری تحویل صاحب اصلی آن مهدی موعود (عج) گردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها