مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

حضور پرشور در انتخابات، تقویت نظام را به همراه خواهد داشت

سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده گفت: شرکت پرشور در انتخابات و انتخاب نمایندگان مؤمن، انقلابی و متعهد گامی موثر در جهت تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۳۸۳۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۹ - 09February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در همایش خادمان یگان حفاظت و امنیت حرم حضرت رضا (ع) که به مناسبت دهه فجر در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به عنوان معجزه قرن، بقایای نظام پهلوی را از کشور امام زمان (عج) برچید.

وی افزود: امام خمینی (ره) با انفاس قدسی و الهی خود در جان ملت ایران دمید و عزت، عظمت و کرامت را برای آنها به ارمغان آورد.

یوسفعلی‌زاده تأکید کرد: امروز جمهوری اسلامی به برکت هدایت‌های پیامبرگونه امام خمینی (ره) و بعد از ایشان، رهبر معظم انقلاب توانمند، مقتدر و اثرگذار است و علاوه بر اینکه در داخل کشور منشا خدمت و اثر است برکات آن در سایر سرزمین‌های اسلامی نیز جاری و ساری است و از مستضعفین نیز حمایت و پشتیبانی می‌کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: امام خمینی (ره) تکیه‌گاه و نقطه کانونی این قدرت را در ابتدا خداوند و عنایت اولیای دین می‌دانستند و پشتوانه عظیم مردمی را دومین عامل این اقتدار بیان می‌کردند.

وی در ادامه به نقش مهم و سازنده امام خمینی (ره) در تربیت نسلی انقلابی اشاره کرد و ابراز داشت: فتح‌الفتوح امام خمینی (ره) براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب، تربیت جوانان مؤمن و انقلابی است. سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی از مصادیق بارز فتح‌الفتوح امام راحل است. هزاران قاسم سلیمانی که در جبهه مقاومت و در گستره جغرافیای جهان اسلام مشغول به جهاد بی امان با مستکبرین و ایادی آن هستند، فتح‌الفتوح امام خمینی (ره) به شمار می‌روند.

یوسفعلی‌زاده ادامه داد: امام خمینی (ره) اسلام را از غربت نجات دادند. میلیون‌ها انسان مجاهد خودساخته، آماده به خدمت در وسط میدان حاضر هستند. این منطق، امروز جریان جدی و حرکت پیش‌رونده و پیش‌برنده انقلاب است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی افزود: خدایی بودن، خستگی‌ناپذیری و دشمن‌ستیزی سه ویژگی مجاهدان از منظر رهبر معظم انقلاب است. شهید سلیمانی یکی از مجاهدانی است که متخلق به این خصوصیات بود. در هر عرصه وارد شوید این فرمانده دلاور در قله قرار دارد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت انتخاب نمایندگان اصلح در تداوم راه شهیدان اشاره کرد و ابراز داشت: یکی از مسیرهای زنده نگهداشتن راه شهیدان، تلاش در جهت تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی است. شرکت در انتخابات و انتخاب نمایندگان مؤمن، انقلابی و متعهد گامی موثر در جهت تقویت نظام است.

یوسفعلی‌زاده افزود: امروز ایران اسلامی نیازمند خادمان صادقی همچون شهید سلیمانی است تا کشور را در عرصه‌های مختلف، همچون حوزه دفاعی توانمند کنند. نظام مقدس جمهوری اسلامی این ظرفیت را دارد تا با استفاده از جوانان در همه مؤلفه‌ها الگو و نمونه شود.

وی در پایان با بیان اینکه راه شهید سلیمانی در حوزه سیاسی از طریق انتخابات تضمین می‌شود، گفت: نظام سلطه که به صورت مستقیم توان رویارویی با ملت شهیدپرور ایران را ندارد به دنبال آن است تا با کمرنگ جلوه دادن انتخابات خون شهیدان را پایمال کند؛ بر همین اساس امت انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی باید با حضور پرشور و گسترده خود در انتخابات دوم اسفند و انتخاب افراد اصلح این توطئه دشمن را خنثی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار