آمادگی استانداری خراسان شمالی برای ثبت تشکل‌های مردم‌نهاد

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی گفت: در استانداری آمادگی این را داریم که برای هر یک از تشکل‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه‌های مختلف طی مدت کمتر از یک ماه مجوز رسمی فعایت صادر کنیم.
کد خبر: ۳۸۳۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳ - 11February 2020

آمادگی ثبت تشکل های مردم نهاد را در خراسان شمالی داریمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، همایش تشکل‌های مردم‌نهاد فرهنگ و دفاع مقدس خراسان شمالی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین «ابوالقاسم یعقوبی» نماینده ولی فقیه در استان، سرهنگ «احیامحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، «محمدتقی آریان» مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، سردار «علیرضا مظاهری» فرمانده نیروی انتظامی استان در محل ستاد ناجای خراسان شمالی برگزار شد.

در این همایش «محمدتقی آریان» مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی اظهار کرد: آنچه که در نظام جمهوری اسلامی اهمیت دارد حضور مردم در همه صحنه ها از جمله صحنه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و غیره است و اگر حضور همه جانبه مردم نباشد هیچ حرکتی صورت نمی گیرد.

وی در ادامه در خصوص روند تشکیل «تشکل های مردم نهاد حوزه فرهنگ و دفاع مقدس» در استان و همچنین فعالیت های این تشکل توضیحاتی ارائه کرد.

آریان اعلام کرد: در استانداری آمادگی این را داریم که برای هریک از تشکل های مردم نهاد فعال در حوزه های مختلف طی مدت کمتر از یک ماه مجوز رسمی فعالیت صادر کنیم و آن ها را به ثبت برسانیم تا بتوانند از حمایت های دستگاه های دولتی بهره ببرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار