آیت‌الله امامی کاشانی:

امنیت کشور با اتحاد و انسجام محقق می‌شود/ مردم در انتخابات حضور حداکثری خواهند داشت

امام جمعه موقت تهران اتحاد و انسجام ملی را موجب امنیت دانست و گفت: مردم در انتخابات حضور حداکثری خواهند داشت.
کد خبر: ۳۸۳۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ - 11February 2020

امنیت کشور با اتحاد و انسجام محقق می‌شود/ مردم در انتخابات حضور حداکثری خواهند داشتآیت‌الله امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس به بیداری اسلامی در کشور‌های غرب آسیا اشاره کرد و اظهار داشت: بیداری مردم در غرب آسیا موجب شده همه توطئه‌های دشمن بی‌ثمر بماند و خودشان رسوا شوند.

وی گفت: امروز دشمن نسبت به توطئه‌هایی که در خصوص مردم منطقه به‌خصوص فلسطین و جمهوری اسلامی ایران داشته مایوس شده است و این مسئله موجب شکست آنهاست.

امام جمعه موقت تهران به مسئله انتخابات و حضور حداکثری مردم اشاره کرد و افزود: علیرغم دلخوری‌هایی که مردم نسبت به مشکلات دارند، اما پیش‌بینی‌ها حاکی از حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است.

امامی کاشانی مردم ایران را مردمی با بصیرت دانست و ادامه داد: مردم به‌خوبی می‌دانند که امنیت آن‌ها وابسته به اتحاد و اجتماع آنهاست و انتخابات نیز مهم‌ترین مصداق این اتحاد است لذا دشمن زمانی مایوس خواهد شد که ما اتحاد داشته باشیم؛ اهمیت اتحاد و انسجام ما بیستر از انتخابات است.

وی بر حضور حداکثری و باشکوه مردم و گروه‌های سیاسی پای صندوق‌های رای تاکید کرد و گفت: گروه‌ها و جناح‌های سیاسی نیز می‌دانند که حضور آن‌ها مهمتر از انتخاب شخص مورد نظر آنهاست لذا پیش‌بینی می‌کنیم حضور امسال حداکثری و باشکوه است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار