معاون اول رئیس جمهور:

انقلاب، میراثی تاریخی و سرمایه‌ای برای همه نسل‌ها است

«اسحاق جهانگیری» گفت: همه آمده اند تا نشان دهند انقلاب از آنِ همه ملت ایران است؛ انقلاب هم میراثی تاریخی و هم سرمایه فردای ایران سربلند برای همه نسل‌ها است.  
کد خبر: ۳۸۳۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱ - 11February 2020
انقلاب، میراثی تاریخی و  سرمایه فردای ایران برای همه نسل هاستبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، معاون اول رئیس جمهور امروز در راهپیمایی 22 بهمن در کنار مردم زاهدان حضور داشت.
 
«اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: زاهدان همواره پشتیبان قوی انقلاب اسلامی بوده است و مردم این خطه در قبل و بعد از انقلاب همواره مرزداران غیوری بوده‌اند که نظام جمهوری اسلامی به آنها افتخار می کند. 
 
جهانگیری تصریح کرد: همه آمده اند تا نشان دهند انقلاب از آنِ همه ملت ایران است؛ انقلاب هم میراثی تاریخی و هم سرمایه فردای ایران سربلند برای همه نسل ها است. 
 
وی افزود: انقلاب ایران بین مذاهب و قومیت ها پل ایجاد کرد و ایثارگری و اخلاق شکوفا شد و انقلاب ما مهمترین شعارش، قانونمداری بود. 
 
جهانگیری با بیان این که امام و رهبری معیار حرکت قانونی و قانون در این کشور هستند، افزود:  انقلاب ما به دنبال توسعه درونزا و عدالت بود و جمهوری اسلامی بر وحدتی تکیه دارد که مبنای آن مذهب و اخلاق است. 
 
معاون اول رئیس جمهور به دوران اقامت اجباری رهبر معظم انقلاب اسلامی در این استان اشاره کرد و گفت: رهبر عزیز انقلاب به مردم این استان دلبستگی و همواره بر موضوع وحدت و تقریب تاکید دارند. 
 
وی ادامه داد: وحدت و تقریب، امروز داروی دردهای مزمن تاریخی، رفع خشونت و افراطی گری و موجب توسعه است.
 
معاون اول رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کشور ما در شرایط ویژه ای قرار گرفته و آمریکا و صهیونیست که شکست نقشه های خود را در منطقه از چشم ایران می بینند، خواب ‌های فراوانی برای ما دیده‌اند و از تمام خباثت ها علیه ما دریغ نمی کنند. 
 
وی افزود: آمریکا چهل سال سعی کرده با اعمال تحریم و فشار اقتصادی جمهوری اسلامی ایران را تحریم کند و به قول خودشان جنگ اقتصادی علیه ما به راه انداختند که نتیجه ای نگرفتند و به همین دلیل استراتژی خود را تغییر دادند که به شهادت رساندن سردار سلیمانی بر اساس همین استراتژی بود. 
 
معاون اول رئیس جمهور به بیان ویژگی های اخلاقی و مبارزاتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: حاج قاسم سلیمانی، سردار فروتن اسلام و ولایت و به معنای واقعی رفیق شفیق و مرد روزهای سخت بود. 
 
وی با اشاره به چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی، از شهادت وی به عنوان شهادتی حیاتبخش نام برد و گفت: باید الگوی ما، شیوه و منش حاج قاسم سلیمانی باشد.
 
جهانگیری همچنین قابلیت های اقتصادی ، تجاری و مرزی  سیستان و بلوچستان را یادآور شد و گفت: این استان از مهمترین و راهبردی ترین استان های کشور است و توسعه سواحل مکران در آن از تاکیدات مقام معظم رهبری است. 
 
معاون اول رئیس جمهور، با اشاره به انتخابات در پیش رو گفت: توصیه مقام معظم رهبری به شرکت در انتخابات ، نشان دهنده اهمیت این موضوع و تعیین سرنوشت کشور به دست خود مردم است. 
 
وی تاکید کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات تضمین کننده آینده این کشور است و باید همه مردم سراسر برای توسعه ایران گام بردارند. 
 
جهانگیری همچنین در پایان گفت: با انسجامی که امروز در استان وجود دارد، از همه سرمایه گذاران سیستانی و بلوچستانی دعوت میکنم برای توسعه استان آستین همت بالا بزنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها