پیام حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (مدّظلّه العالی) فرمود: «بدانیم که مجالس قرآنی ما همیشه باید آموزنده باشد.»
کد خبر: ۳۸۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴ - 11February 2020

پیام حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازیبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، به مناسبت سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی دارالقرآن امام علی بن ابی طالب‏ (ع) یادبود سردار سلیمانی (بخش برادران) حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی (مدّظلّه العالی) پیامی صادر فرمودند. متن پیام به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

قبل از هر چیز شرکت شما جوانان و عزیزان را در این مراسم پر فیض قرآنی تبریک می‌گویم.

قرآن منبعی است سرشار از حکمت‌ها، نکات فلسفی، علمی، اخلاقی و اجتماعی که به فرموده امیر مؤمنان علی (ع): «مَا جَالَسَ هَذَا اَلْقُرْآنَ أَحَدٌ إِلاَّ قَامَ عَنْهُ بِزِیَادَةٍ أَوْ نُقْصَانٍ زِیَادَةٍ فِی هُدًى أَوْ نُقْصَانٍ مِنْ عَمًى؛ هیچ‌کس در کنار قرآن نمی‌نشیند مگر اینکه هنگامی که از آن مجلس بر می‌خیزد یا چیزی بر هدایتش افزوده شده یا از اشتباهاتش کاسته گردد.»

امیدوارم پیام این حدیث شریف مولی امیر مومنان علی (ع) را بشنویم و بدانیم که مجالس قرآنی ما همیشه باید آموزنده باشد. البته لازم است محصول این جلسات منتشر شده و از طریق فضای واقعی و مجازی همگان از آن بهره‌مند گردند.

من در این پیام کوتاه بار دیگر به همه شما عزیران و دست‌اندرکاران این مراسم تبریک عرض نموده، و امیدوارم که در سایه قرآن، همیشه موفق و سربلند باشید و روح آن عالم بزرگ و فرزانه، علامه طباطبایی (قدس سره) که این دارالقرآن بیت شریف ایشان بوده و به نام ایشان نامیده شده‌است از این مجلس قرآنی فیض ببرند.

والسلام علیکم و رحمه الله

قم ـ ناصر مکارم شیرازی»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار