حسینی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

شهادت حاج قاسم موجب انگیزه مضاعف در مردم شد

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امسال بخاطر شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، انگیزه مضاعفی در مردم ایجاد شد که در راهپیمایی 22 بهمن که نماد همبستگی، وحدت، ایستادگی و مقاومت است، شرکت کنند.
کد خبر: ۳۸۳۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۴:۵۰ - 12February 2020

«سیدمحمد حسینی» وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با اشاره به حماسه بزرگ 22 بهمن‌ اظهار داشت: حضور مردم در جشن چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در یک اجتماع باشکوه نشان دهنده پیوند مستحکم مردم با انقلاب، نظام اسلامی، امام (ره) و آرمان‌های ایشان و شهدا و رهبری است.

وی افزود: علیرغم تبلیغات گسترده‌ای که علیه نظام اسلامی وجود دارد و سعی دارند مردم را دلسرد و مایوس کنند و فشار به مردم را بیافزایند و به قول خودشان فشار حداکثری را دنبال کنند، اما مردم باوجود گلایه‌هایی که دارند، پای نظام، اسلام و انقلاب ایستاده‌اند و هرساله آمریکا و جنایات‌ آن‌ها را محکوم می‌کنند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: امسال بخاطر شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، انگیزه مضاعفی در مردم ایجاد شد که در این راهپیمایی که نماد همبستگی، وحدت، ایستادگی و مقاومت است، شرکت کنند. باید به همه ملت ایران دست‌مریزاد و خداقوت گفت چراکه مرد، زن، پیر، جوان و کودک همگی در این حماسه حضور داشتند.

حسینی حضور مردم را پاسخ محکمی به ترامپ دانست و گفت: دشمن فکر می‌کند بین مردم و نظام فاصله افتاده است که در اشتباه هستند. البته مسوولین نباید این حضور را به حساب خودشان بگیرند بلکه باید کاستی‌های موجود را جبران کنند.

وی انتخابات مجلس شورای اسلامی را یک اتفاق بسیار سرنوشت‌ساز دانست و افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌تواند وضعیت کشور را متحول کند؛ این تحول باید با انتخاب نمایندگان انقلابی، متدین، متعهد، شجاع، کارآمد، باتجربه و متخصص و کسانی که نسبت به ساختار کشور، کمبودها، اشکالات، ایرادات و اولویت‌هایی که مهم است، شناخت دارند صورت گیرد. ما نیروهای فراوانی داریم که طی 41 سال گذشته تربیت شده‌اند که می‌توانند برای کشور مفید باشند، اگر یک مجلس کارآمد و انقلابی و قوی روی کار آید، می‌تواند برای قدرتمند کردن کشور موثر باشد تا دولت نیز در مسیر انقلابی نظام قرار گیرد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار