نماینده ولی فقیه در لرستان:

دوم اسفند روز سرنوشت‌سازی برای ملت ایران است

حجت‌الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی» گفت: دوم اسفند روزی سرنوشت‌ساز و تجلی مشارکت مردم و رشد ایمانی و فرهنگی ملت ایران است.
کد خبر: ۳۸۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱ - 14February 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» امام جمعه خرم‌آباد،  در خطبه‌های این هفته نمازجمعه در مصلی الغدیر این شهر با اشاره به حضور پررنگ مردم ولایی لرستان در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون نظام سلطه و بلندگوهای دشمن برای کاهش مشارکت سیاسی مردم تلاش داشته‌اند و تمام امکانات خود را در این راستا بکار گرفته‌اند؛ ولی مردم ایران با فضل و یاری خدا و بصیرت خود در هر مقطعی از زمان، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زدند.

وی در ادامه خطاب به نامزدهای انتخابات گفت: تمام داوطلبانی که به نیت خدمتگزاری به میدان آمدند، بدانند که این رسالت بسیار سنگین است.

وی ادامه داد: این افراد باید در راستای خوبی‌ها و فضایل حرکت کنند و مجمع خوبی‌ها باشند؛ چرا که برای خدمت به ملت به میدان آمدند و کاندیداها نماینده رای مردم هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به خدمتگزاری سپهبد شهید سلیمانی به ملت ایران که در کوه و بیابان‌ها به دنبال قاتلین ملت ایران می‌گشت، اظهار داشت: کاندیداها هم اگر برای رضای خدمت و خدمت به مردم احساس تکلیف کردند، باید آمادگی خدمت داشته باشند و به دنبال کسب جایگاه و موقعیت برای خودشان نباشند.

وی تاکید کرد: داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی باید در حد توانایی‌های خود صحبت کنند و اگر بیش از اندازه بگویند و مردم را فریب دهند، ظلم کرده‌اند و اگر می‌خواهند گذشته را نقد کنند، باید بین نقد و نفی، تفاوت قایل باشند.

وی به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر کاندیداها بخواهند گذشته را نفی کنند، خدمات را نادیده گرفته‌اند و دستاوردها را زیر سوال می‌برند.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: تبلیغات لازمه انتخابات است و شور انتخاباتی ایجاد می‌کند، ولی از اسراف و افراط و تفریط جلوگیری شود و از بیت المال استفاده نشود.

وی افزود: مردم در دهه فجر 10 روز جشن گرفتند، اما اقدام خلاف شرعی نشده است؛ داوطلبان هم مراقب باشند به خاطر کسب رای مرتکب فعل حرام نشوند و مسوولان اجرایی و نظارتی حساسیت لازم را خواهند داشت.

شاهرخی ادامه داد: برخی برای کسب رای اقداماتی انجام می‌دهند که خلاف شرع و قانون است و باید برخورد لازم با این افراد شود.

وی با تاکید بر اینکه کاندیداها از وعده‌های نشدنی و دروغین بپرهیزند، عنوان کرد: انتخابات فرصتی برای همگرایی و اتحاد اقوام مختلف است و نباید تدابیری بکار گرفته شود که باعث اختلاف بین اقوام شود.

امام جمعه خرم‌آباد افزود: هرگونه اقدام  مسؤولان ستاد و طرفداران به نام داوطلبان ثبت می‌شود؛ لذا مراقب حرکات طرفداران و اتفاقات ستادهای خود باشند و از سوء تدبیرها پرهیز شود.

وی ادامه داد: مردم لرستان متدین و انقلابی هستند. بی نظمی در انتخابات، شایسته مردم لرستان نیست و باید اتفاقات توسط مسؤولان با دقت رصد شود.

امام جمعه خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنانش به سالروز ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) اشاره کرد و گفت: حضرت فاطمه (س) خیر کثیر است و باید بندگی و اتصال به پروردگار را از ایشان آموخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار