سرکنسول ایران در بصره:

شهید «سلیمانی» بسیاری از توطئه‌های شوم دشمنان را خنثی کرد

احمد سیاهپوش گفت: بسیاری از توطئه‌های شوم دشمنان در منطقه و جبهه مقاومت با برنامه‌ریزی و راهبردهای شهید سلیمانی نقش بر آب شد.
کد خبر: ۳۸۴۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲ - 14February 2020

ملت بزرگ ایران اسلامی باید دشمن شناسی را سرلوحه کار خود قرار دهند

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «احمد سیاهپوش» سرکنسول ایران در بصره امروز در آیین اربعین سردار شهید «قاسم سلیمانی» و یاران شهیدش در حسینیه عیسی‌زاده دریس آبادان اظهار داشت: خون سردار سلیمانی خواهد جوشید و انتقامی از دشمنان گرفته خواهد شد که روزشان را به شب سیاه تبدیل کند.

وی افزود: شهید سلیمانی نمونه برجسته تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی (ره) بود که همه عمر خود را به جهاد در راه خدا گذارند؛ راه وی متوقف نخواهد شد و ادامه خواهد یافت.

سیاهپوش ادامه داد: بسیاری از توطئه‌ها و ترفندهای شوم دشمنان در منطقه و جبهه مقاومت با برنامه‌ریزی، سیاست و راهبردهای این سردار رشید، بارها نقش بر آب شد.

وی با بیان اینکه الان وقت آن است که ریشه آمریکا در عراق کنده شود، گفت: دشمن به خیال خام خود گمان کرد که اگر شهید سلیمانی را ترور کند، می‌تواند نفس راحتی بکشد؛ در حالی که باید بداند ما در جبهه مقاومت «قاسم سلیمانی»های فراوانی تربیت کرده‌ایم.

سرکنسول ایران در بصره شهید سلیمانی را یک مکتب دانست و افزود: سردار شهید سلیمانی با شهادتش همه مردم را به میدان آورد و یک رفراندوم در تأیید این نظام برگزار کرد.

وی حفظ اتحاد و انسجام حاصل از شهادت سردار سلیمانی حول محور رهبری را ضروری برشمرد و تأکید کرد: مقاومت تا گرفتن انتقام سخت ادامه خواهد داشت و ملت بزرگ ایران اسلامی باید دشمن‌شناسی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها