نماینده ولی فقیه در لرستان:

دشمنان همیشه برای خاموشی آموزه‌های انبیاء تلاش کرده‌اند

حجت‌الاسلام «سید احمد رضا شاهرخی» گفت: دشمنان با توجه به اعجازی که تمام برنامه‌ها و تدابیر نظام سلطه و استکباری را بر هم زد تمام همت خود را بر کار گرفتند که الزامات این معجزه که همان راه نورانی و پیام آموزه‌های انبیا است را خاموش کنند.
کد خبر: ۳۸۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴ - 15February 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سید احمد رضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان ظهر امروز در سومین همایش تجلی اخلاص (تجلیل ازدست اندرکاران راهیان نور) و نخستین جشنواره ره آورد سرزمین نور که درسالن همایش حوزه هنری استان لرستان برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی معجزه قرن بوده و هست اظهار داشت: دشمنان با توجه به اعجازی که تمام برنامه‌ها و تدابیر نظام سلطه و استکباری را بر هم زد تمام  همت خود را بر کار گرفتند که الزامات این معجزه که همان راه نورانی و پیام آموزه‌های انبیا است را خاموش کنند.

وی افزود: صدیقینی بر گرد امام راحل جمع شدند و ایشان را یاری کردند جمعی از آنها به درجه رفیع شهادت نائل شدند، بدیهی است که پس از شهدا صالحین پرچم شهدا را به دست می گیرند و کسانی که نیتشان را خالص کردند و در مسیر زنده نگه داشتن معجزه انقلاب و یارانی که در این راه ایثارگری و تلاش کردند همان صالحین هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: شما باید خدا را شاکر باشید که در منزلت صالحیان قرار گرفته اید و جزء برگزار کنندگان و دست اندرکاران راهیان نور هستید، راهیان نوری که ادامه دهنده معجزه قرن است و تا زمانی که حق و باطل وجود دارد  این راه ادامه دارد.

وی بیان کرد: از همه کسانی که در برگزاری راهیان نور که همان شعله ور نگه داشتن معجزه قرن است تلاش کرده اند از خداوند تبارک و تعالی برای آنها اجر بیکران درخواست می نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار