این‌جا مرکز جهان است! + فیلم

بنده‌ترین بندگان خدا در این‌جا گردهم می‌آیند تا با فرمانده خود بیعتی دوباره کنند و بر خاک او بوسه زنند تا آن‌گاه روانه دیار «قدس» شوند و بر صف کفر بتازند و بند از اسرای شب بر گیرند و آیینه فطرت‌ها را از تیرگی گناه بزدایند و کاری کنند تا جهان بار دیگر اهلیت ولایت نور را پیدا کند.
کد خبر: ۳۸۴۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۷ - 22February 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حرکت در مسیر امام خمینی (ره)، حرکت در مسیری جهانی است؛ همان‌طور که انقلاب اسلامی تنها انقلاب ملت ایران نبود؛ بلکه آغازی بر پایان سلطه‌گری دو جریان شرق و غرب، بر مستضعفان جهان بود. برای حرکت در این مسیر باید «سرباز ولایت» بود، سربازی در مسیر امام خمینی (ره) به فرماندهی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی). سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی «سرباز ولایت» بود؛ بنابراین شهادتش نه‌تنها ملت ایران، بلکه تمام ملت‌های آزاده جهان را داغ‌دار کرد و باعث شد تا اراده‌ها و گام‌ها در همان مسیری که وی در پیش گرفته بود، مستحکم‌تر و مقاوم‌تر شود.

روزگاری در این آب و خاک، جبهه جنگ بیخ گوش‌مان بود و رزمندگان در نخلستان‌ها، کوه‌ها، بیابان‌ها و... علیه دشمن عملیات می‌کردند؛ همان‌گونه که سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی درباره عملیات «والفجر ۸» گفته است «این نخلستان‌ها مرکز جهان است و اگر باور نداری، خود به خیل این یاوران صاحب‌الزمان بپیوند تا دریابی که چه می‌گویم...»؛ اما امروز سید مرتضی کجاست تا ببیند که جبهه جنگ نظامی ما دیگر نخلستان‌های حاشیه اروند رود نیست؛ بلکه امروز همین رزمندگان و فرزندان‌شان، بیخ گوش اسرائیل هستند و گلزار شهدای کرمان است که مرکز جهان است؛ چراکه بهترین بندگان خدا، یعنی بنده‌ترین بندگان خدا در این‌جا گردهم می‌آیند تا با فرمانده شهید خود بیعتی دوباره کنند و بر خاک او بوسه زنند تا آن‌گاه روانه دیار «قدس» شوند و بر صف کفر بتازند و بند از اسرای شب بر گیرند و آیینه فطرت‌ها را از تیرگی گناه بزدایند و کاری کنند تا جهان بار دیگر اهلیت ولایت نور را پیدا کند.

آری! این روز‌ها گلزار شهدای کرمان مرکز جهان است؛ جایی که به‌جز ایرانی‌ها، افغانستانی‌ها، پاکستانی‌ها، هندی‌ها و... هم می‌آیند تا از این‌جا روحیه «ازخودگذشتگی»، «اخلاص»، «ایمان»، «دگراندیشی»، «تفکر حسینی» و «ایمان به خداوند» را که همه‌اش در «مکتب سلیمانی» خلاصه می‌شود را بیاموزند. مکتبی که علاوه بر این روحیه‌ها، روحیه رزمی و جنگ‌جویی و روحیه جهادی هم علیه ظلم و تباهی دارد و با همین روحیه‌هاست که ملت‌های جهان می‌توانند به آزادی دست پیدا کنند؛ بنابراین این‌جا مرکز جهان است، جایی که همه ملت‌های جهان می‌آیند.

این را یک زائر هندی می‌گوید؛ با حاج قاسم سلیمانی عهد و پیمان می‌بندیم که راه او را ادامه داده و راه مقدس ولایت را، خط امام زمان (عج)، امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را در کشور خودمان تبلیغ می‌کنیم و اسلام ناب محمدی (ص) را نافذ می‌کنیم. حاج‌قاسم معجزه انقلاب اسلامی بود و با شهادت خود به همه ملت‌های اسلام معجزه نشان داد؛ چراکه برخی افراد در راه انقلاب اسلامی و در راه شهادت شک می‌کردند و تردید داشتند که این راه حق هست یا نیست؛ اما حاج قاسم بعد از شهادت خود، حقانیت انقلاب اسلامی را به همه جهانیان نشان داد.

انتهای پیام/ 113
نظر شما
پربیننده ها