معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور خبر داد؛

تأمین بالگرد از سوی ستاد کل نیروهای مسلح برای برگزاری انتخابات/ مشکل امنیتی خاصی برای انتخابات نداشته‌ایم

«حسین ذوالفقاری» با بیان اینکه در مناطق مورد نیاز بالگرد از سوی ستاد کل نیروهای مسلح در جهت برگزاری انتخابات تأمین شده است، گفت: بالگردها و امکانات هوایی برای تأمین انتخابات فراهم و همه نیازهای اطلاعاتی، امنیتی و الکترونیکی فراهم شده و در آمادگی کامل قرار داریم.
کد خبر: ۳۸۵۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹ - 21February 2020

تأمین بالگرد از سوی ستاد کل نیروهای مسلح برای برگزاری انتخابات/ مشکل امنیتی خاصی برای انتخابات نداشته‌ایمبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «حسین ذوالفقاری» معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور، امروز (جمعه) در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات کشور، اظهار داشت: در ارتباط با امنیت انتخابات از حدود ۶ ماه پیش برنامه‌ریزی‌ها را آغاز کرده‌ایم و ستاد امنیت انتخابات در مرکز و استان‌ها با همکاری سایر کمیته‌های مربوطه کار خود را شروع کرده است.

وی افزود: امروز حدود ۳۰۰ هزار نفر از نیروهای انتظامی و نیروهایی از سپاه و بسیج، امنیت انتخابات را در شعب اخذ رأی و مسیر تردد صندوق‌های اخذ رأی تأمین می‌کنند.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: علاوه بر این، در مرزهای کشور نیز نیروهای مرزبانی، سپاه، ارتش و در تمام کشور نیروهای اطلاعاتی، انتظامی و بسیج در حال فعالیت هستند تا امنیت انتخابات برقرار باشد.

ذوالفقاری با بیان اینکه در مناطق مورد نیاز بالگرد از سوی ستاد کل نیروهای مسلح در جهت برگزاری انتخابات تأمین شده است، تصریح کرد: بالگردها و امکانات هوایی برای تأمین انتخابات فراهم و همه نیازهای اطلاعاتی، امنیتی و الکترونیکی فراهم شده و در آمادگی کامل قرار داریم.

وی با بیان اینکه تاکنون مشکل امنیتی خاصی در کشور نداشته‌ایم، عنوان داد: اشراف اطلاعاتی کاملی وجود دارد و اولین بررسی‌های روز گذشته نشان می‌دهد که مشکل خاصی از لحاظ امنیتی برای انتخابات وجود ندارد. تنها چیزی که وجود دارد، این است که بحث رقابت در برخی از حوزه‌ها بسیار بالاست و طرفداران برخی از کاندیداها شور و شوق بالاتری نسبت به سایر مناطق دارند که به خود کاندیداها و ستادهای انتخاباتی‌شان اعلام شده است تا مسائل امنیتی را رعایت کنند.

معاون امنیتی وزیر کشور خاطرنشان کرد: مردم درصورتی که کاندیدای مورد نظرشان رأی نیاورد، تحت تأثیر شایعات و القائات قرار نگیرند؛ شمارش آرا با دقت کامل انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار