رئیس ستاد انتخابات خوزستان خبر داد؛

مشارکت ۴۳ درصدی مردم خوزستان در انتخابات مجلس یازدهم

علی حسین حسین‌زاده گفت: تعداد کل آرای مأخوذه در استان خوزستان یک میلیون و ۵۲۳ هزار رأی بوده که میزان مشارکت ۴۳ درصد بوده است.
کد خبر: ۳۸۵۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳ - 22February 2020

مشارکت 43 درصدی مردم خوزستان در انتخابات مجلس یازدهم

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «علی حسین حسین‌زاده» معاون سیاسی استاندار و رئیس ستاد انتخابات خوزستان صبح امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تقدیر از حضور مردم خوزستان در انتخابات مجلس یازدهم اظهار داشت: تعداد کل آرای مأخوذه در استان خوزستان یک میلیون و ۵۲۳ هزار رأی بوده که میزان مشارکت ۴۳ درصد بوده است.

وی افزود: در حوزه انتخابیه خرمشهر، سید «لفته احمد نژاد» از مجموع ۴۷ هزار و ۴۶۶ رأی موفق به اخذ ۹ هزار و ۶۳۸ رأی شد و به عنوان منتخب مردم در این حوزه برگزیده شد.

حسین زاده گفت: در حوزه انتخابیه شادگان، «مجید ناصری نژاد» از مجموع ۴۶ هزار و ۱۷ رأی موفق به کسب ۱۲ هزار و ۵۵۵ رأی شد و مجدداً به عنوان نماینده این شهر انتخاب شد.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان ادامه داد: در حوزه انتخابیه شوش، «محمد کعب عمیر» از مجموع ۹۴ هزار و ۸۲۴ رأی موفق به کسب ۲۳ هزار و ۳۵۸ رأی شد و به عنوان منتخب این حوزه انتخابیه برگزیده شد.

حسین زاده بیان کرد: احتمالاً در شهرستان اهواز انتخابات برای تعیین سومین کرسی به دور دوم کشیده شود.

وی توضیح داد: این دوره از انتخابات در کمال آرامش و نظم برگزار شده و موارد جزئی از تخلفات هم بلافاصله با تذکرات و برخوردهای لازم رفع شد.

حسین زاده با تقدیر از اصحاب رسانه برای پوشش اخبار انتخابات گفت: تاکنون نتایج این سه حوزه انتخابیه نهایی شده و نتایج سایر حوزه‌ها نیز پس از امضای صورتجلسه و ورود به سیستم، اعلام نهایی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار