دریادار سیاری مطرح کرد؛

همکاری ارتش با وزارت بهداشت برای کنترل کرونا

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران از تعامل ارتش با وزارت بهداشت برای مقابله با شیوع کرونا خبر داد.
کد خبر: ۳۸۵۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷ - 25February 2020

آمادگی ارتش در جهت پیشگیری، کنترل و آموزش مردم برای شکست ویروس کرونابه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با «سعید نمکی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: بنا بر دستور فرمانده کل ارتش، امروز برای هماهنگی فی‌مابین در جهت همکاری ارتش با وزارت بهداشت در جهت کنترل ویروس کرونا نشستی برگزار شد.

وی افزود: در ارتش توانمندی‌ها و ظرفیت‌هایی وجود دارد که می‌توان از آن‌ها در جهت پیشگیری از گسترش ویروس کرونا و کنترل این ویروس استفاده کرد.

امیر سیاری عنوان کرد: ارتش دارای امکاناتی است که می‌توان در سطح کلان از آن‌ها برای رفع آلودگی، قرنطینه و ارائه آموزش به مردم استفاده کرد.

میزان بیماران بهبودیافته ویروس کرونا افزایش یافته است

«سعید نمکی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز با بیان اینکه نقاط آلوده به‌خصوص قم به شدت در حال کنترل است، اظهار داشت: خوشبختانه میزان بیمارانی که حالشان بهبود یافته و ترخیص شده‌اند رو به افزایش است.

وی با اشاره به اینکه بیمارانی شناسایی شده‌اند که به دلیل سفر به قم دچار بیماری کرونا شدند، گفت: شیوه قرنطینه کردن شهری به دلیل اعتقادی که به آموزش و فرهنگ مردم داریم، صحیح نیست و مردم قم این شهر را ترک نکنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: مردم ما را مجبور به قرنطینه سنتی نکنند؛ البته مردم هوشمندانه در این خصوص عمل کردند و امیدواریم با آموزش به مردم، بتوانیم ویروس کرونا را شکست دهیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار