عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس مطرح کرد؛

طرح معامله قرن فرصتی برای اتحاد جریان‌های ضد صهیونیستی

مجید کیان‌پور با بیان اینکه معامله قرن یک طرح استکباری است که هدفی جز تصاحب سرزمین فلسطینیان ندارد، گفت: طرح معامله قرن فرصتی بی‌نظیر برای اتحاد جریان‌های مختلف ضداسرائیلی در دنیا محسوب می‌شود.
کد خبر: ۳۸۶۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷ - 01March 2020

///مجید کیان‌پور عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به گام دوم اجرای طرح معامله قرن، اظهار داشت: حضور آمریکا در هر منطقه چیزی جز بدبختی و ناامنی برای مردم آن منطقه نداشته است و در همین منطقه خاورمیانه نیز آمریکایی‌ها هر روز در یک نقطه آشوب و فتنه‌ای جدید بر پا می‌کنند.

این مقام مسوول با بیان اینکه تصمیم ترامپ یک طرح صلح نیست، افزود: تصمیم ترامپ در سطح بین‌المللی واکنش‌هایی را به همراه داشت، اعتراضات گسترده‌ای در سطح منطقه، جهان اسلام و حتی کشورهای غیرمسلمان ایجاد شد، چراکه فلسطینی‌ها را مجبور می‌کند امتیازات قابل توجهی به اسرائیل بدهند.

وی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی از جمله اصلی‌ترین عوامل ناامنی و تنش در منطقه بشمار می‌رود، گفت: طرح معامله قرن تمامی قطعنامه‌های بین‌المللی را نقض کرده و به هیچ عنوان به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صهیونیست‌ها به هر دری می‌زنند تا ابهت گذشته خود را حفظ کنند، خاطرنشان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌دانند معادلات منطقه مانند گذشته نیست که به راحتی با تعدادی تانک همه‌جا را ناامن کنند، اکنون حماس به دستاوردی رسیده که با موشک‌های خود می‌توانند تل‌آویو و حیفا و حتی مرکز اتمی اسرائیل را مورد هدف قرار دهند.

کیان‌پور با بیان اینکه مطرح کردن معامله قرن از سوی ترامپ رنگ و بوی تبلیغات انتخاباتی دارد و می‌خواهند آبرویی برای خود در بین مردمشان کسب کنند، ادامه داد: طرحی که آمریکا برای تضمین امنیت اسرائیل در منطقه دنبال می‌کند، با حمایت‌های آل سعود، اردن و تعداد دیگری از کشورهای عربی حاشیه خلیح فارس دنبال می‌شود.

عضو فراکسیون ولایی مجلس با اشاره به رفتار برخی کشورهای مرتجع منطقه با موضوع معامله قرن و همدستی با آمریکا و رژیم صهیونیستی در این موضوع، مطرح کرد: واکنش‌های منفی به موضوع معامله قرن باعث شد، برخی کشورهای مرتجع عربی متوجه شوند که سازش با رژیم صهیونیستی درباره مهم‌ترین موضوع جهان اسلام یعنی اشغال بیت‌المقدس و سرزمین‌های اشغالی چه میزان آبروریزی و بی‌اعتباری برای آنها می تواند در پی داشته باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معامله قرن یک طرح استکباری است که هدفی جز تصاحب سرزمین فلسطینیان ندارد، تاکید کرد: طرح معامله قرن فرصتی بی‌نظیر برای اتحاد جریان‌های مختلف ضداسرائیلی در دنیا محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار