مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

فعالیت در حوزه دفاع مقدس افتخاری است که نصیب هر کس نمی‌شود

سردار عباس یوسفی گفت: کار و فعالیت در حوزه دفاع مقدس افتخاری است که نصیب هر کس نمی‌شود و ما به عنوان خادمین این حوزه باید قدر این موقعیت‌ها را بدانیم و با تلاش و کوشش دوچندان برای خودمان باقیات الصالحات بر جای بگذاریم.
کد خبر: ۳۸۶۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲ - 03March 2020

فعالیت در حوزه دفاع مقدس افتخاری است که نصیب هر کس نمی شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس خوزستان امروز و پس از شنیدن خبر درگذشت سرهنگ پاسدار مرحوم دکتر «محمدرضا فخر» مدیرکل سابق اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان جنوبی ضمن عرض تسلیت به خانواده وی و همکاران شاغل حوزه دفاع مقدس در استان خراسان جنوبی و همچنین دعای خیر و سلامت برای خانواده وی خطاب به کارکنان اداره کل خوزستان اظهار داشت: درگذشت این همکار گرانقدر بهانه و تلنگری شد به همه ما که قدر فرصت های به دست آمده را بیشتر بدانیم.

وی افزود: کار و فعالیت در حوزه دفاع مقدس افتخاری است که نصیب هر کس نمی شود و ما به عنوان خادمین این حوزه باید قدر این موقعیت ها را بدانیم و با تلاش و کوشش دوچندان برای خودمان باقیات الصالحات نیکی بر جای بگذاریم.

سردار یوسفی ضمن قدردانی از دغدغه مندی و تلاش شبانه روزی همه همکاران در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، گفت: حفظ ارزش های دفاع مقدس اولویت اول همه ما و نشر آن ضرورت و اهمیت کار ما است و باید به گونه ای خلاقانه در این مسیر قدم برداریم که در آینده بدهکار نسل های بعدی انقلاب و تاریخ ایران اسلامی نباشیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس خوزستان در پایان برای روح ملکوتی همه شهدا و درگذشته گان راه شهادت دعا کرد و صحت و سلامت همه خادمین به نظام و انقلاب را از خداوند منان خواستار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها