سردار شادمانی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

آمریکا عامل ناامنی منطقه است/ جبهه مقاومت در پرتو انقلاب اسلامی تشکیل شد

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) با بیان اینکه آمریکا عامل ناامنی، ظلم و کشتار در منطقه است، گفت: مسلمانان باید کمک کنند تا این عامل ناامنی از منطقه برود.
کد خبر: ۳۸۶۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۴ - 04March 2020

آمریکا عامل ناامنی، ظلم و کشتار در منطقه است/ جبهه مقاومت نهضتی است که در پرتو انقلاب اسلامی تشکیل شدسردار سرتیپ «علی شادمانی» معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در خصوص وظیفه جبهه مقاومت پس از شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: جبهه مقاومت از ناحیه انقلاب اسلامی مأموریتی دارد و انقلاب اسلامی به وسیله ولی فقیه و رهبر نظام اسلامی، هدایت می‌شود.

وی ادامه داد: وظیفه جبهه مقاومت یاری‌رسانی به مستضعفین، محرومین، مسلمین و مبارزه با استکبار است و حتی با شهادت سردار سلیمانی جبهه مقاومت به کار خود ادامه می‌دهد. جبهه مقاومت یک نهضت است که در پرتو انقلاب اسلامی شروع شده است و حتما ادامه خواهد داشت.

سردار شامانی با بیان اینکه این جبهه مأموریت‌های مختلفی در دست اقدام دارد، افزود: جبهه مقاومت با انگیزه و اهدافی جدید و رشدیافته به کار خود ادامه خواهد داد.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) با بیان اینکه آن مأموریتی که رهبر انقلاب اسلامی تعیین کرده‌اند، اقدام برای خارج ساختن آمریکا از منطقه است، گفت: آن‌هایی که مخالف رهبری هستند، برنامه و مأموریت دارند که در مقابل این استراتژی اقدام کنند؛ لذا همه کشورها و مسلمانان باید کمک کنند آن کسی که عامل ناامنی، ظلم و کشتار در منطقه است از منطقه برود و منطقه را به کشورهای خود بسپارد؛ این یک استراتژی است که از قبل در حال انجام بوده و تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار