مدیر حوزه علمیه خوزستان:

رسانه‌های بیگانه هدفی جز آشوب و التهاب آفرینی در جامعه ندارند

حجت الاسلام مسعود بهرام پور گفت: نباید به رسانه‌های بیگانه که هدفی جز آشوب و التهاب آفرینی ندارند، گوش داد، قطعا با دستورالعمل‌های ارائه شده مسئولان وزارت بهداشت، شکست کرونا را شاهد خواهیم بود.
کد خبر: ۳۸۶۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴ - 04March 2020

رسانه‌های بیگانه هدفی جز آشوب و التهاب آفرینی در جامعه ندارند

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «مسعود بهرام پور» مدیر حوزه علمیه خوزستان با آرزوی سلامتی برای ملت ایران اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا ویروس، حوزه علمیه قم سیاست‌های بسیار خوبی اتخاذ کرد که در خوزستان نیز دنبال و مدارس علمیه و کلاس‌های درسی تعطیل شدند.

وی با اشاره به اینکه کلاس‌های درسی به صورت غیرحضوری و در فضای مجازی برگزار می‌شوند، افزود: درس‌ها به مدت ۱۰ روز است که در فضای مجازی ارائه و طلاب بهره می‌برند ضمن اینکه اساتید، درس‌ها را ضبط و در کانال‌های مربوطه بارگذاری می‌کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: طلاب پس از گوش دادن به دروس و خلاصه نویسی در کانال‌هایی که تعیین شده است برای استاد ارسال می‌کنند البته خلاصه نویسی جای مباحثه را در شرایط کنونی می‌تواند بگیرد.

حجت الاسلام بهرام پور با بیان اینکه ارائه دروس در فضای مجازی تا زمان ضرورت ادامه خواهد داشت، افزود: مراجعات طلاب برای مسائل اداری بیشتر در فضای مجازی پیگیری می‌شود، همه این اقدامات برای آن است که در کاهش و پیشگیری از گسترش کرونا ویروس گامی برداریم.

وی با اشاره به زحمات جامعه پزشکی ایران در مقابله با کرونا ویروس گفت: مردم و طلاب به توصیه‌های بهداشتی گوش داده و بدانند حفظ سلامتی یکی از واجبات دینی است که همه برای تحقق آن باید زحمت بکشند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با تأکید بر ضرورت حفظ آرامش خاطرنشان کرد: نباید به رسانه‌های بیگانه که هدفی جز آشوب و التهاب آفرینی ندارند، گوش داد، قطعا با دستورالعمل‌های ارائه شده مسئولان وزارت بهداشت، شکست کرونا را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار