فرمانده سپاه محمودآباد عنوان کرد؛

سپاه محمودآباد پیشگام در خط مقابله با ویروس «کرونا»/ ضدعفونی شهر با تجهیزات لجستیکی

«اسماعیل ابراهیم‌نژاد» با بیان اینکه سپاه محمودآباد اقدامات خوبی در مقابله با شیوع و گسترش کرونا ویروس داشته است، گفت: این نهاد مقدس با تجهیزات لجستیکی خود به گندزدایی و ضدعفونی سطح شهر پرداخته و پاسداران و بسیجیان در شهر و روستا با تمام ظرفیت خود در خدمت سلامت جامعه هستند.
کد خبر: ۳۸۶۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶ - 06March 2020

سپاه محمودآباد پیشگام در خط مقابله با ویروس «کرونا» / ضدعفونی شهر با تجهیزات لجستیکیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «اسماعیل ابراهیم‌نژاد» فرمانده نیروی مقاومت بسیج محمودآباد صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره اهم فعالیت‌های بسیجیان و پرسنل سپاه محمودآباد برای مبارزه با ویروس کرونا اظهار داشت: در ابتدا دیدار و سرکشی و اهدای گل از سوی پرسنل ناحیه با کارکنان شبکه بهداشت و بیمارستان شهرستان داشتیم تا هم به آن‌ها خسته نباشید و هم خداقوت بگوییم که در خط اول مقابله و مبارزه با این ویروس هستند.

وی افزود: به منظور کمک به ستاد مبارزه با کرونا، تعداد ۳۶ نفر از بسیجیان اعم از خواهر و برادر به‌عنوان کمک کار به شبکه بهداشت شهرستان جهت آموزش و بکارگیری در سطح شهرستان معرفی تا در این شرایط که همه برای از بین بردن این ویروس در تلاش هستند، بسیجیان محمودآباد هم به نیروهای بهداشتی اضافه تا بهتر بتوانیم در سطح شهرستان کار کنیم.

فرمانده سپاه محمودآباد اعلام آمادگی نیروهای بسیجی جهت کمک به نانوایی‌ها در فروش نان با توجه به کمبود نیرو در نانوایی به‌خاطر رعایت مسائل بهداشتی از سوی نانوایی‌ها که قوت غالب مردم بوده با همکاری حوزه بسیج اصناف و همچنین گندزدایی مساجد و محلات با همکاری فرماندهان و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت با همکاری دهیاری و شورای محل و اعزام گشت اطلاعاتی بابت شناسایی افراد مبتلا به ویروس کرونا با همکاری شبکه بهداشت و درمان را از فعالیت‌های این مجموعه برشمرد.

ابراهیم‌نژاد خاطرنشان کرد: ‏برگزاری کلاس‌های آموزشی در سطح پایگاه‌های مقاومت، تهیه دستکش و دوخت ماسک توسط گردان کوثر و توزیع بسته‌ها در سطح شهرستان، تهیه وسایل ضدعفونی کننده جهت شست‌وشوی دست‌ها در سطح روستاها با مشارکت پایگاه مقاومت، دهیار و شوراهای محلات از دیگر کارهای مقابله با این ویروس به شمار می‌آید.

این مسئول اطلاع رسانی نحوه پیشگیری از ویروس در فضای مجازی توسط بسیجیان همه پایگاه‎ها و آموزش چهره به چهره در اکثر پایگاه‌ها با همیاری فرمانده پایگاه و مرکز بهداشت محل و دهیاری و شورای محلات یکی دیگر از فعالیت‌های سپاه شهرستان جهت مقابله و مبارزه با این ویروس برشمرد.

فرمانده سپاه محمودآباد تاکید کرد: از شهروندان فهیم محمودآبادی نیز بابت رعایت نکات بهداشتی کمال تشکر را داشته و توصیه می‌کنیم در بازه زمانی ده روز آینده بیشتر در منازل خود بمانند تا از شرایط خاص پیش‌رو با موفقیت عبور کنیم.

ابراهیم‌نژاد در پایان گفت: با توجه به لزوم مقابله با شیوع و گسترش کرونا ویروس سپاه پاسداران شهرستان محمودآباد علاوه بر اقدامات خوبی که در این مدت داشته است، با تجهیزات لجستیکی خود اقدام به گندزدایی و ضدعفونی سطح شهر داشته و پاسداران و بسیجیان در شهر و روستا با تمام ظرفیت خود در خدمت سلامت جامعه هستند و امروز همراهی مدیران و مسئولان در شهرستان محمودآباد بی‌نظیر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار