بیانیه نمایندگان مردم مازندران به مناسبت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اکرم(ص)

نام پیامبر، عزیزترین نام برای جویندگان معرفت و معنویت در جهان است

نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای اقدام موهن نشریه فرانسوی در توهین به ساحت پیامبر اسلام را محکوم کردند.
کد خبر: ۳۸۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰ - 17January 2015

نام پیامبر، عزیزترین نام برای جویندگان معرفت و معنویت در جهان است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، نمایندگان شهرهای مختلف مازندران در مجلس شورای اسلامی با اعلام محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی در توهین به ساحت پیامبر اسلام پیامی صادر کردند که در ادامه میآید:

جسارت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر عظیمالشان اسلام بار دیگر نشان داد آنچه به عنوان تمدن غرب خوانده میشود در حقیقت توحش و جاهلیتی مدرن است.

پیامبر اسلام امروز آشناترین و عزیزترین نام برای همه آزادیخواهان، حقطلبان و جویندگان معرفت و معنویت در سراسر جهان است، نام بلند و الهامبخش حضرتش امروز در همه کشورها و ملتها ورد زبانها است و ارمغان الهیشان از معراج و ملکوت به سرعت در حال گسترش است.

آنچه جاهلیت مدرن را نگران و وحشتزده ساخته این حقیقت روشن است که علیرغم همه تبلیغات و جنگ روانی و اسلامهراسی که غرب به راه انداخته است آیین رسول گرامی اسلام همچون چشمهای زلال راه خود را به سوی تشنگان معنویت، پاکی و ایمان بیش از پیش یافته است.

مجمع نمایندگان استان مازندران عمل زشت نشریه هتاک و حمایتهای تأسفبار دولت فرانسه و دولت آمریکا از این اقدام موهن را محکوم کرده و تأکید میکنند که پیروان آن پیامبر منادی صلح و دوستی و مهربانی هستند و دیری نخواهد گذشت که امثال این نشریه بیشرم و هزاران دستگاه تبلیغاتی دیگر غرب به تاریکیهای فراموشی و نابودی فرو خواهند غلتید و آنچه در جهان طنینانداز میشود همچنان نام عزیز پیامبر مهربانیها خواهد بود و پرچم توحید و ایمان در همه گیتی برافراشته خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار