ضدعفونی معابر امیدیه و رامشیر توسط نیروی پدافند هوایی ارتش

منطقه پدافند هوایی جنوب غرب ارتش به منظور پیشگیری از گسترش ویروس جدید کرونا شهرستان‌های استان خوزستان را با تجهیزات رفع آلودگی ضدعفونی کرد.
کد خبر: ۳۸۷۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ - 10March 2020

ضدعفونی معابر امیدیه و رامشیر توسط نیروی پدافند هوایی ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‎پرس، امیر «سعید اختری» فرمانده پدافند هوایی منطقه جنوب غرب در خصوص ضدعفونی شهرستان‌های استان، اظهار داشت: یکی از وظیفه‌های مهمی که ارتش برعهده دارد، دفاع از مردم درمقابل بلایا است، ارتش همیشه نشان داده در هنگام وقوع بلایای طبیعی و انسانی که گریبان گیر کشور بوده به خصوص در سال ۹۸ همیشه در صحنه و در کنار مردم بوده است.

وی افزود: برای کمک به مردم با احساس مسئولیتی که داشتیم، وظیفه خود دانستیم که در زمینه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا که همه جامعه را درگیر کرده است، به مردم، به خصوص مردم شهرستان‌های همجوار منطقه نظامی پدافند هوایی جنوب غرب ارتش کمک کنیم و با عفونت زدایی شهر‌ها و اماکن عمومی درجهت مبارزه با این بیماری دست به دست هم این بیماری را شکست بدهیم.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب غرب ارتش تصریح کرد:منطقه پدافند هوایی جنوب غرب با برخورداری از تجهیزات رفع آلودگی شیمیایی که عموماً در شرایط اضطراری کاربرد دارد و با بهره‌مندی از انواع خودرو‌های آب پاش و رفع آلودگی و کارکنان خدوم اقدام به گندزدایی اماکن عمومی شهری، تجهیزات و تاسیسات در بسیاری از نقاط استان خوزستان کرده است.

امیر اختری گفت: تا امروز شهر امیدیه و شهرستان رامشیر با تجهیزات و دستگاه‌های جنگ‌های نوین ارتش ضد عفونی شدند و با به‌کارگیری این تجهیزات می‌توان در کمترین زمان کار رفع آلودگی و گندزدایی را انجام داد.

تمامی تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی ارتش برای مقابله با بیماری کرونا و ضدعفونی خودرو‌های شخصی و نظامی و اماکن عمومی به‌کار گرفته شده و نیرو‌ها در حال ضد عفونی هستند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها