پیوستن عضو خانه مطبوعات و فعال رسانه‌ای خوزستان به پویش مردمی «سنگر مهربانی»

عضو خانه مطبوعات خوزستان و فعال رسانه‌ای حوزه دفاع مقدس با حضور در روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان از طرح پویش مردمی «سنگر مهربانی» استقبال کرد و به این پویش ارزشی پیوست.
کد خبر: ۳۸۸۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵ - 16March 2020

پیوستن عضو خانه مطبوعات و فعال رسانه ای خوزستان به پویش مردمی «سنگر مهربانی»

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «هوشنگ نوبخت» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از پیوستن فعال رسانه‌ای حوزه دفاع مقدس به پویش «سنگر مهربانی» خبر داد. 

وی افزود: «ایمان سعیدی» عضو خانه مطبوعات خوزستان و فعال رسانه‌ای حوزه دفاع مقدس با حضور در روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از طرح پویش مردمی «سنگر مهربانی» استقبال کرد و به این پویش ارزشی پیوست.

سعیدی پس از پیوستن به پویش در دیدار با سردار «عباس یوسفی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ارائه و اجرای پویش «سنگر مهربانی» را قدمی ارزشمند از سوی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان دانست و گفت: راه‌های زیادی برای انتقال فرهنگ ناب دفاع مقدس وجود دارد و یکی از حسنات این فرهنگ این است که در حوزه‌های مختلف کاربرد عملیاتی دارد.

یوسفی ضمن تقدیر از فعالان رسانه‌ای خوزستان در حوزه دفاع مقدس، انتشار فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت را از مهمترین دغدغه‌های نسل اول انقلاب دانست و افزود: شما جوانان اهل قلم رسالت بزرگی در قبال نشر ارزش‌ها دارید و باید تلاش کنید که همیشه یکی از محتوای مد نظرتان برای ارائه به مخاطب و افکار عمومی روشنگری و واکاوی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار باشد که اتفاقاً همیشه نیز کاربردی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار