فرمانده نیروی انتظامی خوزستان خبر داد؛

برخورد شدید با خاطیان چهارشنبه آخر سال در خوزستان

سردار حیدر عباس زاده گفت: خاطیانی که در شب چهارشنبه‌ سوری اقدام به ایجاد ترافیک مصنوعی و تعرض به اماکن عمومی و خصوصی کنند تا ۱۵ فروردین سال ۱۳۹۹ بازداشت و خودرو آنها نیز تا همین مدت توقیف خواهد شد.
کد خبر: ۳۸۸۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴ - 16March 2020

برخورد شدید با خاطیان چهارشنبه آخر سال در خوزستان

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار «حیدر عباس زاده» فرمانده نیروی انتظامی خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خاطیانی که در شب چهارشنبه‌ سوری اقدام به ایجاد ترافیک مصنوعی و تعرض به اماکن عمومی و خصوصی کنند با هماهنگی مراجع قضایی و شورای تامین خوزستان تا ۱۵ فروردین سال ۱۳۹۹ بازداشت و خودرو آنها نیز تا همین مدت توقیف خواهد شد.

وی افزود: در چهارشنبه سوری دو سال گذشته، با همکاری دستگاههای امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی خوزستان عملکرد خوبی ارایه شد و امسال نیز برقراری نظم و امنیت در شان مردم این استان و جلوگیری از تعرض، تخریب اموال عمومی، دولتی و خصوصی مهمترین اهداف مجموعه امنیتی، انتظامی و شورای تامین استان و شهرستان ها برای چهارشنبه آخر سال است.

سردار عباس زاده گفت: امید است با برنامه ریزی انجام شده و همراهی مردم مانند سال های گذشته نظم و امنیت چهارشنبه آخر سال نیز به خوبی برقرار شود.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و طبق مصوبه شورای تامین مبنی بر پیشگیری از تجمع در پارک‌ها، آرامستان‌ها، تالارها و سایر اصناف و به تبع آن چهارشنبه آخر سال یکی از روزهای مهمی است که باید از تجمعات پیشگیری شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار